• جمعه / ۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402030503348
  • خبرنگار : 71461

توضیحی درباره وضعیت جسمی قرائتی

توضیحی درباره وضعیت جسمی قرائتی

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز حال محسن قرائتی را خوب توصیف کرد و گفت عکس‌های منتشرشده در فضای مجازی مربوط به بستری بودن او در سال‌های قبل است.

حامد صالحی به ایسنا گفت: چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که این تصاویر مربوط به گذشته است.

او با تاکید بر اینکه حال عمومی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی خوب است، اظهار کرد: با توجه به پیام‌های متعدد و تماس‌های بسیار و ابراز محبت و پیگیری علاقه‌مندان نسبت به اخبار نادرست منتشرشده درباره سلامتی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی به اطلاع می‌رساند عکس‌های منتشرشده مربوط به بستری شدن ایشان در سال‌های قبل است، و در حال حاضر ایشان در منزل بوده و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: به لطف خدا این روزها حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در حال ضبط برنامه‌های تلویزیونی و سخنرانی در جلسات وبیناری در سراسر کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۲۰:۲۱

با عرض سلام و ارادت ، خوشبختانه توسل به ائمه و اطهار مایه دلگرمی همگان است بویژه اشخاص معتقدی مانند استاد قرائتی . شفاء دهندۀ واقعی خداست که نمایندگان ایشان روی زمین همان فرزندان رانده شدگان از بهشت یعنی اطباء و متخصصان دانش و علوم پزشکی ،داروسازان ، شرکتهای تولید دارو ، سرمایه گزاران و مروجان دانش ، متخصصان علوم شیمی ، فیزیک و ....... خدا رو شاکریم و از آستان ذات اقدسش برای همه بیماران منجمله کسانی که بضاعت مالی ندارند برای درمان ، شفای عاجل طلب مینمایم . آمین یا رب العالمین

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۲۱:۰۰

انشاالله خدا بهشونوسلامتی و طول عمر با عزت بده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۲۲:۳۱

خدا بهشون عمر با عزت بدهد و عاقبت بخیر بشن همه ما مسلمین مدیون آموزش های قرآنی او هستیم

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۵ ۲۳:۳۱

سلام علیکم خداوندتبارک وتعالی راسپاس وشکرمی گوئیم که حال واوضاع جسمی حجه السلام والمسلمین حاج آقامحسن قرائتی بسیارخوب توصیف شده وازخداوندسلامتی کامل ومعنوی وطول عمرباعزت و120 ساله حاج آقا قرائتی راخواستاریم.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۲:۲۸

خداراشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۱۸:۴۸

انشاالله که هرچه زودتر حالشون خوب شود مرد نازنینی هستند من برنامه شون راسالیان پیش درتلویزیون دنبال میکردم

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۷ ۰۸:۱۴

خداروشکر انشالله همیشه سلامت وشاد باشن

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۷ ۰۹:۰۹

مرد نازنینی است انشالله سالهای سال سلامت و سرحال باشند

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۷ ۱۲:۱۳

الحمدالله