• شنبه / ۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402030603656
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

چهارخطه ازنا- شازند بهار ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد

چهارخطه ازنا- شازند بهار ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد

ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود چهارخطه ازنا- شازند در حوزه استان در بهار ۱۴۰۳ به پایان برسد.

وحید کرم‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ۳۴ کیلومتر چهارخطه ازنا- شازند، ۲۵ کیلومتر آن را به پایان رساندیم.

وی اضافه کرد: قطعه آخر ازنا- شازند را شرکتی که با وزارتخانه ارتباط داشت به انجام رسانده و در طی شش ماه هفت کیلومتر راه شوسه را ایمنی‌سازی کرد و نیوجرسی گذاشت.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: با انجام این کار توسط شرکت مذکور، تصمیم بر آن شد که شرکت ساخت مناقصه را برگزار کند و با همین سرعت قطعه آخر را به انجام برساند.

کرم‌الهی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود چهارخطه ازنا- شازند در حوزه لرستان بهار ۱۴۰۳ به پایان برسد.

وی در خصوص کریدور غرب که قسمت نورآباد- هرسین آن مربوط به حوزه استحفاظی لرستان است، گفت: این پروژه دست شرکت ساخت بوده و به راه و شهرسازی لرستان تفویض نشده است.

محور نورآباد به سمت خرم‌آباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در ادامه با بیان اینکه محور نورآباد به سمت خرم‌آباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت دارد و آنتنی الشتر - فیروزآباد را نیز به آن اضافه کردیم، بیان کرد: از مجموع ۱۴ کیلومتر محور الشتر - فیروزآباد ۱۳ کیلومتر آن انجام شده است.

کرم‌الهی اضافه کرد: از محور خرم‌آباد - نورآباد نیز شش کیلومتر حد فاصل پلیس راه به سمت فیروزآباد و هفت کیلومتر از فیروزآباد به سمت نورآباد در حال انجام بوده که شش کیلومتر آن آماده آسفالت است.

وی گفت: قیر برای آسفالت فیروزآباد به سمت نورآباد تامین شده و به پیمانکار داده شده تا آن را تکمیل کند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: پیمانکار کمربندی دورود نیز شرکت ساخت بوده و این پروژه به راه و شهرسازی لرستان تفویض نشده است.

کرم‌الهی اضافه کرد: در کشور طرح‌های نیمه‌تمام بسیار زیادی وجود دارد و انجام پروژه‌ها با فشارها و اهرم‌های فراسازمانی شروع می‌شوند که گاهی اوقات با کمبود اعتبار مواجه می‌شوند و بر این اساس باید پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha