• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۶:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402030603923
  • خبرنگار : 71468

ملی‌پوش پینگ‌پنگ: استحقاق ۲ سهمیه دیگر بازیهای آسیایی را داریم/ مسئولان تجدیدنظر کنند

ملی‌پوش پینگ‌پنگ: استحقاق ۲ سهمیه دیگر بازیهای آسیایی را داریم/ مسئولان تجدیدنظر کنند

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: پینگ‌پنگ استحقاق گرفتن دو سهمیه دیگر برای بازی های آسیایی هانگژو را دارد و امیدوارم مسئولان در تصمیمشان تجدید نظر کنند.

امیرحسین هدایی در گفت و گو با ایسنا درباره‌ی شکست ۴ بر ۲ خود مقابل بازیکن یونانی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان بیان کرد: حریف یونانی من تا سال گذشته جزو ۲۰ نفر اول رنکینگ جهان بود. او چند المپیک رفته و نتیجه خوب گرفته است. او جزو بهترین بازیکنان اروپا بود و یک سال بود فقط لیگ بازی می‌کرد. بازی خیلی سختی بود چون اصلا سیستم بازی او را نداریم و سبک دفاعی خاصی بازی می کرد. با این سبک، تمرین نکرده بودم و در یار تمرینی‌ام هم تاکنون این سبک بازی را ندیده بودم. من تمام توانم را گذاشتم. بازی هم خیلی نزدیک بود اما چون من با سبک بازی او آشنایی نداشتم، چند تاکتیک عوض کرد و توانست بازی را ببرد.

*حریفم خوش‌شانس و من بدشانس بودم

او افزود: البته حریفم خیلی خوش شانس بود چون سر یک امتیاز حساس اگر توپ به لبه تور برخورد نمی‌کرد، بازی ۳ بر صفر به نفع من می‌شد و در این صورت بردن گیم دیگر خیلی راحت‌تر بود. من باید این بازی را می‌بردم و در دو امتیاز حساس، من بدشانس و او خوش شانس بود، با این حال کادرفنی هم از نحوه بازی من راضی بود. البته این را هم باید درنظر گرفت من تا هشت روز قبل از اعزام به قهرمانی جهان به دلیل آسیب دیدگی‌های مینیسک و شانه نمی‌توانستم پرفشار تمرین کنم. 

*بهترین تیم تاریخ را داریم

هدایی با اشاره به اینکه تنیس روی میز تنها یک سهمیه مردان در بازی‌های آسیایی دارد، تصریح کرد: امیدوارم در تصمیمشان تجدید نظر کنند چون واقعا پینگ‌پنگ استحقاق این را دارد که حداقل دو نفر دیگر اضافه کنند تا در تیمی و دونفره شرکت کنیم. واقعا تیم خوبی داریم و همه رقیبان و کارشناسان می‌دانند این تیم، بهترین تیم تاریخ پینگ‌پنگ ایران است و در هر سه بخش انفرادی، دونفره و تیمی شانس مدال داریم. با اضافه کردن دو نفر، ما می‌توانیم در بخش تیمی هم بازی کنیم. آقای مناف هاشمی همیشه به تنیس روی میز کمک کرده است و امیدوارم این کمک دوباره شامل حال ما شود تا دونفر دیگر را اضافه کنند. من خیلی دلم روشن است که می توانیم حداقل در یکی از این سه بخش مدال بگیریم. 

*اعزام یک ورزشکار به ضرر پینگ‌پنگ است

او همچنین گفت: اینکه تنها یک بازیکن به بازی‌های آسیایی برود، به ضرر پینگ‌پنگ و ملی‌پوشان است چون در سال کسب سهمیه المپیک می توانیم از امتیاز آن استفاده کنیم. از طرفی می‌تواند برای آماده شدن جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه تیمی المپیک و قهرمانی آسیا به ما کمک کند. 

هدایی در مورد اینکه از مسابقات قهرمانی جهان به فرانسه برگشت، گفت: به همراه تیمم دو بازی در فینال لیگ فرانسه داریم و در صورت پیروزی قهرمان لیگ B فرانسه می‌شویم. با تیم مون پلیه بازی داریم که نفر اول و دوم فرانسه که رنکینگشان ۲۰‌ و ۳۰ جهان است، عضو آن تیم هستند. 

بیشتر بخوانید:

پیروزی نوشاد و شکست هدایی در تنیس‌روی‌میز قهرمانی جهان

مذاکره پینگ‌پنگ برای افزایش سهمیه هانگژو

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha