• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402030704570
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری اردستان: 

۶۰ کیلومتر از محور ترانزیت اردستان روکش آسفالت شد

۶۰ کیلومتر از محور ترانزیت اردستان روکش آسفالت شد

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان گفت: تاکنون حدود ۶۰ کیلومتر از محور ۱۱۰ کیلومتری ترانزیت شهرستان مرمت و روکش آسفالت مجدد شده و مابقی مسیر با حضور سه اکیپ راه‌سازی در حال انجام است.

ابوالفضل کوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستان اردستان و جذب اعتبارات ملی که صورت گرفته تاکنون حدود ۶۰ کیلومتر از محور ۱۱۰ کیلومتری ترانزیت شهرستان مرمت و روکش آسفالت مجدد شده و مابقی مسیر با حضور سه اکیپ راه‌سازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راه‌سازی در محور ترانزیت اکنون در قسمت محور شهر مهاباد، کمربندی اردستان و محدوده پیام نور در حال لکه‌گیری و روکش آسفالت هستند، افزود: هزینه روکش آسفالت در محور ترانزیت بسیار زیاد است و برای یک کیلومتر آسفالت حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان، تصریح کرد: با توجه به بازدید مسئولان راهداری استان از محورهای روستایی و پیگیری مسئولان شهرستان در خصوص خرابی محورهای روستایی ۶۳ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان اردستان روکش آسفالت می‌شود.

کوهی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ کیلومتر از محور ریگستان زواره آسفالت اسلاری و ۷ کیلومتر از محور نهوج به علون آباد روکش آسفالت گرم شده است، گفت: با توجه به اولویت‌بندی خرابی جاده‌ها، امسال روکش آسفالت محور اردستان به کسوج، اردستان به هندوآباد، محور روستای خیرآباد، جنبه ومکان، سه‌راهی علی‌آباد به نیسیان و داوران در دستور کار اداره راهداری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش‌هایی که در سال‌های گذشته برای مرمت و آسفالت محورهای روستایی انجام شده است، اما همچنان از ۷۵۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان ۲۰۰ کیلومتر همچنان دچار خرابی شدید است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردستان با اشاره به گلایه مردم در خصوص کمبود علائم و تابلوهای جاده‌ای شهرستان، گفت: پراکندگی راه‌های روستایی شهرستان بسیار زیاد است ولی معضلات اجتماعی باعث شده بیش از ۶۰ درصد از تابلوهای جاده‌ها کاهش پیدا کند. هزینه تهیه و نصب علائم و تابلوهای جاده‌ای هزینه زیادی برای اداره راهداری خواهد داشت و برای همین نمی‌توانیم به زودی تابلوهای سرقت شده را جایگزین کنیم.

کوهی در خصوص ۵ کیلومتر باقیمانده باند دوم محور اردستان به اصفهان گفت: اداره راهداری متولی روکش آسفالت جاده‌ها است و به محض اجرای پل راه‌آهن توسط اداره راه و شهرسازی برای روکش آسفالت باقی مانده این محور اقدام می‌شود.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و نصب ۱۷۰۰ نیوجرسی ۴ متری مفصلی، حدود ۷ کیلومتر از واریانت محور اردستان به اصفهان در محدوده کارخانه سیمان اردستان ایمن‌سازی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha