• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402030805054
  • منبع : نمایندگی ایلام

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان:

بیمارستان ملکشاهی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ پایگاه‌های جاده‌ای مسیر دوم اربعین ساختمان ندارند

بیمارستان ملکشاهی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ پایگاه‌های جاده‌ای مسیر دوم اربعین ساختمان ندارند

ایسنا/ایلام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی گفت: بیمارستان۶۴ تخت‌خوابی این شهرستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تکمیل آن نیازمند ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار است.

دکتر «محمدرضا یارمحمدی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: جاده ملکشاهی تا میمه به مسافت ۴۰ کیلومتر پرپیچ و خم و کوهستانی هیچ گونه امداد جاده‌ای نداشت که از طرف شبکه بهداشت و با هماهنگی مرکز قوریت‌های پزشکی  مرکز امداد جاده‌ای چشمه پهن احداث شد و هم اکنون در حال ارائه‌ی خدمت است.

وی از افتتاح آزمایشگاه شهر مهر در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: مادران باردار در این منطقه می‌توانند آزمایش غربالگری را در این آزمایشگاه انجام دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی از راه‌اندازی اتاق شستشوی بیماران حیوان گزیده ، توزیع بیش از ۶۰۰ بسته غذایی در بین مادران باردار و کودکان دارای سوء تغذیه با همکاری بنیاد مستضعفان  خبر داد و گفت: دعوت یک گروه چشم پزشکی  به شهرستان و انجام خدماتی به ارزش مادی ۵۰۰ میلیون تومان به مردم و تامین یک دستگاه نعش کش با همکاری شهرداری از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در ۵ ماه اخیر است.

یارمحمدی تصریح کرد: بیمارستان۶۴ تختخوابی این شهرستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تکمیل آن نیازمند ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار است که اگر محقق شود تا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: بنیاد علوی ۴۵ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان تعهد کرده که امیدواریم به زودی محقق شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی گفت: این شهرستان که جاده آن مسیر دوم تردد زائران عتبات در ایام اربعین است، تنها شهرستان ایران است که پایگاه‌های جاده ای آن یک ساختمان ندارند در حالی که از سال ۱۳۹۰ ورود نیروی امداد جاده‌ای به کانکس ممنوع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha