• دوشنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402030805363

واکنش استاندار فارس به یک فیلم نامتعارف

واکنش استاندار فارس به یک فیلم نامتعارف

ایسنا/فارس استاندار فارس در واکنش به انتشار فیلمی از برپایی یک مراسم خواستگاری مغایر با عرف جامعه ایرانی – اسلامی در جوار آرامگاه حافظ، تاکید کرد که با هرگونه اقدام در مسیر ترویج و اشاعه لاابالی‌گری و هنجارشکنی، برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه از برخورد قاطع با لاابالی گری، رفتارهای سازمان یافته و هنجار شکنانه در شیراز و سراسر فارس خبر داد و افزود: به هیچ وجه اجازه هنجارشکنی و رفتارهای خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته درصدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب در فارس اجرایی شده و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده‌اند.

ایمانیه بیان کرد: تلاش شده در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر،برنامه‌ریزی و ایجاد آرامش، تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و سامانه مردم رسی انجام شود اما حساب حرکت‌های سازمان یافته یا کسانی که اصرار به قبح شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند، جداست.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجا است و دستگاه اجرایی و قضایی فارس برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون مصمم است.

ایمانیه گفت: در ماجرای حافظیه شیراز، براساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و دو نفری که رفتارهای خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته‌اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha