• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402030905785
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار همدان:

اگر شهردار بودم، ماشینم را فروخته و پل‌ها را درست می‌کردم

اگر شهردار بودم، ماشینم را فروخته و پل‌ها را درست می‌کردم

ایسنا/همدان پل‌های عابر پیاده و مکانیزم‌های غیرفعال آن در شهر همدان، موضوعی است که بارها در رسانه‌ها به آن پرداخته شده اما هیچ تغییری در وضعیت فعالیت آنها به وجود نیامده و شهرداری همیشه بهانه می‌آورد که تجهیزاتشان دزدیده می‌شود.

بهانه‌ای که به هیچ وجه برای شهروندان قابل قبول نیست و مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر همدان نیز پیش‌تر به ایسنا گفته بود که شهرداری دلیل موجهی ندارد. 

حتی اگر مبنا را بر این قرار دهیم که شهرداری درست می‌گوید و تجهیزات دزدیده و تخریب می‌شوند آیا باید با غیرفعال کردن مکانیزم پل‌ها صورت مسأله را حل کرد یا راه حلی برای آن یافت؟ از طرفی فعال کردن مکانیزم پل‌ها که لطفی به شهروندان نیست بلکه وظیفه شهرداری است.

براساس ماده ۲ فصل دوم قانون حمایت از حقوق معلولان، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی موظف هستند در طراحی، تولید و احداث ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی به نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و بهره مندی از آنها برای افراد دارای معلولیت همچون سایر افراد فراهم شود اما شهرداری همدان سال‌هاست که نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده و مشکلاتی را برای توانیابان، سالمندان و کودکان به وجود آورده است.

فرماندار همدان در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید که وضعیت پل‌های عابر پیاده در همدان نمادی از ناکارآمدی شهرداری است. ده ها بار به شهرداری تذکر دادیم تا این وضعیت ساماندهی شود و اگر زیر پل تصادفی صورت بگیرد و مشکلی پیش بیاید نخستین مدعی علیه شهردار و شورا، من هستم.

مسلم مخفی تصریح می کند که مکانیزم پل‌هایی که در بزرگراه‌های همدان وجود دارد، غیرفعال است و باید شهرداری آنها را با تعمیر و تجهیزات جدید، نوسازی و فعال کند چراکه توانیابان، افراد سالمند و کودکان نمی‌توانند از آن پله‌ها بالا بروند.

فرماندار همدان در پایان خاطرنشان می کند که اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که اگر من شهردار بودم، ماشین خود را فروخته و پل‌ها را درست می‌کردم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۹ ۰۸:۳۳

اگه واقعا اینقدر برای حضرتعالی اهمیت داره همین الانم میتونی ماشینتو بفروشی و پولشو بدی شهرداری تا پلها رو تعمیر کنند برادر، لازم نیست حتما شهردار باشی !!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۹ ۱۰:۰۸

سلام آقای فرماندار مگه قیمت ماشین شما چقدره؟؟؟؟؟؟؟ نکنه ماشینتون خارجیه که باهاش میشه پل های شهر رو مکانیزه کرد؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۹ ۱۰:۱۱

ماشینتون رو بفروشید در حوزه مسئولیتی که الان هستید هزینه کنید چرا در حوزه های دیگه و برای بقیه مسئولین اظهار نظر می کنید. انگار یک شهروند معمولی هستید نه فرماندار

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۹ ۲۱:۳۵

پل های غول پیکر و بلااستفاده. بلوار پژوهش چندین پل وجود داره که بشخصه از عرض خیابان میروم. عدم وجود پله برقی و آسانسور . متاسفانه معضل وجود پله، استفاده از پل های عابر پیاده رو بسیار پایین میاره. بلوار فاطمیه در حال نصب پل عابر پیاده اونم بدون وجود پله برقی باز هم بلااستفاده و هزینه ی بیهوده

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۰ ۰۹:۳۹

خب همین الان آقای فرماندار ماشینت را بفروش و به عنوان باقی الصالحات و یا هر چه خودت اعتقاد داری وقف عام المنفعه انجام بده ما هم به جای فرماندار بهت شهردار می گیم