• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402030905817
  • خبرنگار : 50184

عضو تیم ملی تیراندازی:

از قدرت‌های برتر تپانچه دنیا هستیم

از قدرت‌های برتر تپانچه دنیا هستیم

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش تپانچه کشورمان ایران را از قدرت‌های برتر تپانچه در دنیا دانست و گفت: تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقات جهانی باکو خوب عمل کرد.

محمدرسول عفتی در گفت‌وگو با ایسنا، بااشاره به عملکرد تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقات جهانی باکو در کشور آذربایجان، اظهارکرد: از اواخر مهر سال گذشته که مسابقات کسب سهمیه مصر برگزار شد، تا مسابقات جهانی باکو، دو رویداد مهم در اندونزی و هندوستان را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم و نتوانستیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: برای مسابقات باکو، تیم ملی کشورمان به صورت کامل به این مسابقات اعزام شد و حتی در بخش تپانچه آقایان من و امیر جوهری به صورت تیراندازان RPO در این مسابقات حضور داشتیم(نتیجه این مسابقات در رنکینگ تاثیر دارد).

ملی پوش تپانچه ایران عملکرد تیم ملی را برخلاف برخی انتقادات مثبت و قابل توجه عنوان کرد و افزود: در این مسابقات در بخش تپانچه ماده 10  متر سجاد پورحسینی مدال طلا و هانیه رستمیان در ماده 25 متر مدال نقره گرفتند و در جدول توزیع مدال‌ها رتبه سوم را کسب کردیم که نشان دهنده عملکرد خوب تیم ملی کشورمان است.

وی تیم ملی تپانچه ایران را از قدرت های این رشته در دنیا دانست و گفت: سال گذشته در بخش تیمی مسابقات توانستیم صاحب سکو شویم، اما با  تغییر ریاست فدراسیون جهانی، برای امسال یکسری از مسابقات تیمی حذف شده بودند که این مسئله به ما ضربه زد،  درحالی که اگر آن بخش ها را حذف نمی کردند، در این بخش بازهم مدال می گرفتیم.

عفتی در ادامه در رابطه با عملکرد خودش هم در این رقابت ها گفت: در مسابقات جهانی باکو به نسبت مسابقات گذشته، دو نمره رکورد خودم را ارتقاء دادم، ضمن اینکه که در مسابقات امسال استرس و فشار روانی زیادی را هم تحمل می کردم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کسب سهمیه تیراندازی مرداد ماه امسال دوباره به میزبانی باکو برگزار می شود که تمام تلاشم این است که برای این مسابقات با آمادگی بیشتری حضور پیدا کنم.

این ملی پوش کرمانشاهی بااشاره به فرسوده شدن سلاحش، اظهارکرد: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغی را برای بروزرسانی تجهیزاتم تخصیص داده  و آن را به حساب هیات واریز کرده اند تا آنها نیز این مبلغ را در اختیارم قرار دهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه از آنجایی که هیات تیراندازی کرمانشاه در حال حاضر با سرپرست اداره می شود و فعلا تکلیف ریاست هیات مشخص نیست، برای همین این مبلغ کماکان در حساب هیات باقی مانده است.

ملی پوش تپانچه کشورمان با بیان اینکه تا زمانی که انتخابات ریاست هیات برگزار نشود، امکان پرداخت این مبلغ به او وجود ندارد، گفت: با این وجود از مدیرکل ورزش کرمانشاه بابت حمایت هایشان قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم در مسابقات کسب سهمیه که چند ماه دیگر در باکو آذربایجان برگزار می شود، گوشه ای از این زحمات را جبران کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha