• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402030905870
  • خبرنگار : 50598

رئیس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان:

رویداد خلق ایده در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می‌شود

رویداد خلق ایده در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می‌شود

ایسنا/مرکزی رئیس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: رویداد خلق ایده ۱۰ خردادماه با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می‌شود.

شهاب امامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: محورهای رویداد خلق ایده، تجهیزات و فناوری‌های آموزشی (نرم‌افزار و سخت‌افزار)، شیوه‌های نوین آموزشی، محیط کالبدی فضاهای آموزشی و نوآوری ‌و فناوری در سایر حوزه‌هاست.

وی با بیان اینکه مخاطبان این رویداد، تمامی دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و شرکت‌های نوآور و فناور هستند گفت: تاریخ برگزاری این رویداد دهم خردادماه، ساعت ۹ صبح در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی است. 

رئیس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی افزود: به منظور اینکه وقتی دانشجویان در مقابل سرمایه گذار قرار گرفتند بتوانند در زمانی کم، بهترین ارائه را داشته باشند، یک پیش رویداد و یک کارگاه آموزشی با عناوین طراحی نقشه راه تجاری سازی ایده و محصول و ارائه یک ایده در کمتر از ۱۰ دقیقه، برگزار کردیم.

امامی در ادامه اظهار کرد: ما در مرکز رشد پارک علم و فناوری، راه را برای تمام ایده های نوآور و فناور باز گذاشتیم و از تمامی ایده‌ها پشتیبانی کامل خواهیم کرد. هدف ما ایجاد انگیزه در همه دانشجویان برای به مرحله تجاری رساندن ایده‌های آن‌هاست. 

وی با بیان اینکه جوایز این رویداد به دو صورت مادی و معنوی است تصریح کرد: در بخش جوایز نقدی به نفر اول ۵ میلیون تومان، نفر دوم ۳ میلیون تومان و نفر سوم ۲ میلیون تومان جایزه تقدیم می‌شود.

رئیس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ فرد و هیچ تیمی دست خالی از این رویداد بیرون نمی‌رود گفت: نفرات اول تا سوم به طور قطعی می‌توانند شرکت خود را در پارک ثبت کنند و باقی تیم ها نیز به عنوان هسته فناور در مرکز رشد دانشگاه یا پارک پذیرفته خواهند شد تا با کمک پارک بتوانند شرکت خود را ثبت کنند و به سمت دانش بنیان شدن حرکت کنند. 

امامی در پایان اظهار کرد: آدرس دبیرخانه این رویداد، دفتر مرکز رشد پارک علم و فناوری در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی است و لینک ثبت نام نیز در پوستر، سایت و کانال‌های دانشگاه فرهنگیان و پارک علم و فناوری استان مرکزی اطلاع رسانی شده است. همچنین مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۸۶۳۲۸۰۲۶۰۱ (داخلی ۱۴۴) تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha