• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402030906362
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان: 

اعزام بیمار از اردستان به دیگر شهرها به حداقل رسیده است

اعزام بیمار از اردستان به دیگر شهرها به حداقل رسیده است

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با تجهیز بخش‌های مختلف و زیرساخت‌های لازم در بیمارستان اعزام بیماران به دیگر شهرستان‌ها به حداقل ممکن رسیده است.

سید حامد روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد متخصص و نوع سرویس‌دهی که در بیمارستان تغییر کرده و طبق آمار ثبت شده تعداد مراجعه‌کنندگان به درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی اردستان نسبت به سال قبل ۳ تا ۴ برابر افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه روزانه به‌طور میانگین ۲۵۰ تا ۳۰۰ بیمار در درمانگاه بیمارستان اردستان توسط پزشکان متخصص ویزیت می‌شوند، افزود: در اکثر روزها با توجه به حضور تمام پزشکان متخصص، حتی بیمار از شهرستان‌های اطراف برای درمان به بیمارستان اردستان مراجعه می‌کنند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان در خصوص گلایه شهروندان درباره سیستم نوبت‌دهی تلفنی درمانگاه، تصریح کرد: بعضی از روزها به دلیل افزایش متقاضی شاید برخی از مردم نتوانند نوبت بگیرند که به همکاران در درمانگاه تأکید کردیم هر مریضی که به هر دلیلی نتوانسته نوبت درمانگاه را دریافت کند و مراجعه کرده است باید ویزیت شود.

روحانی خاطرنشان کرد: تمام سعی کادر درمان بیمارستان اردستان این است که بیماری بدون ویزیت درمانگاه را ترک نکند. همچنین تکریم ارباب رجوع از دیگر موضوعاتی است که همواره به همکاران در بخش‌های مختلف بیمارستان تأکید شده و مردم می‌توانند مشکلات، نظرات و احیاناً انتقادات خود را در صندوق‌های بیمارستان بیندازند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان درباره راه‌اندازی بخش آندوسکوپی گفت: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این بخش را دریافت کردیم و مکانی در بیمارستان به این بخش اختصاص داده شده است، ولی برای تأمین هزینه خرید دستگاه‌ها نیاز به حمایت‌های خیران داریم.

وی اضافه کرد: همچنین مجوزهای لازم برای راه‌اندازی کلینیک مراحل ابتدایی ناباروری دریافت شده و در حال طی کردن یک سری مراحل اداری و قانونی است که باید طی شود تا این بخش در بیمارستان راه‌اندازی شود.

روحانی بیان کرد: با تجهیز بخش‌های مختلف و زیرساخت‌های لازم در بیمارستان و با توجه به اینکه اکنون تمام متخصصان پزشکی در طول هفته در بیمارستان حضور دارند اعزام بیماران به دیگر شهرستان‌ها به حداقل ممکن رسیده است.

۷۰ درصد زایمان‌های این بیمارستان به روش طبیعی است

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه این بیمارستان به‌عنوان یک مرکز درمانی دوستدار مادر و درجه یک اصفهان مطرح می‌شود، گفت: در حال حاضر دلیل بیشتر سزارین انجام شده در این شهرستان، انجام سزارین‌های قبلی است که با یک بار سزارین مادر ناچار است در زایمان‌های بعدی نیز سزارین شود و تعدادی هم موارد اورژانسی است.

وی علت کاهش سزارین را همکاری متخصصان زنان، آموزش‌ و ارائه مشاوره‌های ارائه‌شده به زنان باردار در طول دوران بارداری عنوان کرد و گفت: اکنون ۷۰ درصد از زایمان‌هایی که در بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام می‌شود، طبیعی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha