• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402030906547
  • خبرنگار : 50175

فرمانده انتظامی لرستان:

پلیس در برقراری نظم و امنیت نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد

پلیس در برقراری نظم و امنیت نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد.

سردار یحیی الهی امروز نهم خردادماه در گردهمایی بزرگان و ریش‌سفیدان بروجرد که باهدف پیشگیری از درگیری و نزاع‌ها و برچیدن رسم غلط تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا در روستای پلکان سفلی منطقه آبسرده برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و هر مدیری که در این انقلاب مسئولیت دارد باید هم‌تراز انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد و یکی از افتخارات پلیس ایجاد امنیت است که بخشی عظیمی از امنیت همراهی مردم است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم همواره پشتوانه نظام بوده‌اند و نیروی انتظامی افتخار دارد که در خدمت مردم است.

سردار الهی اضافه کرد: پیشگیری در زمینه وقوع جرم بسیار حائز اهمیت بوده و زمانی که جرم اتفاق نیفتد بهتر بوده و پیشگیری مقبول‌ترین راه‌ها است.

وی بیان کرد: باید با همدلی و همفکری مردم برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه برچیده شود و بزرگان و ریش‌سفیدان در بین مردم جایگاه والایی دارند و باید از نفوذ کلام خود برای رفع مشکلات استفاده کنند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: بزرگان نباید اجازه دهند نزاع و درگیری باعث آسیب شود، آخر و عاقبت نزاع و درگیری برای هر ۲ طرف دعوا آسیب‌پذیر است.

سردار الهی‌ اظهار کرد: سلاح اگر هم مجاز باشد باید برای موضوعی که سلاح مجوز داده شده استفاده شود درصورتی‌که سلاح در مسیر غلط استفاده شود غیرمجاز شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی برچیده شود، ریش‌سفیدان و بزرگان با نفوذ کلام خود این رسم غلط را برچیده و شادی را به عزا تبدیل نکنیم.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: تیراندازی در مراسم یک ضدارزش است و رسم‌های غلط باید جمع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha