• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402030906556
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم هیات دولت به لرستان

افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم هیات دولت به لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تمام تلاش دولت و سازمان مجری این است که در سفر دوم رئیس جمهور به استان بتوانیم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد را افتتاح کنیم.

وحید کرم‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد، اظهار کرد: ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد به ترتیب ۸۵ و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: این دو پروژه جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: سازمان مجری، مجری دو پروژه ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد است و راه و شهرسازی لرستان به عنوان نماینده و رابط وزارتخانه، آنها را در استان پیگیری می‌کند.

کرم‌الهی اضافه کرد: چنانچه بین ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای  ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد تامین شود آب آن تامین و کاشت چمن نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تمام تلاش دولت و سازمان مجری این است که در سفر دوم رئیس جمهور به لرستان بتوانیم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد را افتتاح کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در خصوص آخرین وضعیت کتابخانه‌های لرستان، گفت: عملیات احداث کتابخانه مرکزی خرم‌آباد بیش از ۱۸ سال به طول انجامید و فاز اول آن که مهمترین قسمت بوده در هفته دولت ۱۴۰۱ تحویل اداره کل کتابخانه‌های استان داده شد.

کرم‌الهی اظهار کرد: قسمت تاسیساتی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد را در دست انجام داریم و ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد که چیلر(سرمایشی، گرمایشی) آن را خریداری و نصب کنیم.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های رومشکان و ازنا نیز پیمانکار دارند و هم‌اکنون ساخت این پروژه فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: کتابخانه دینارآباد قبلا انجام و تحویل داده شده بود اما در جریان سیل ترک‌هایی در دیوارهای آن ایجاد شده بود که بدون هزینه اعتباری مطالعات آن را انجام دادیم و باید مجددا یک ردیف اعتباری جدیدی از سوی سازمان برنامه و بودجه به این پروژه داده شود تا مقاوم سازی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha