• پنجشنبه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402031006817
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت ۱۹ سریال آکتور نسخه کامل

دانلود قسمت ۱۹ سریال آکتور نسخه کامل

برای دانلود قسمت ۱۹ سریال آکتور که پنجشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود، به ادامه مطلب مراجعه کنید. شما می‌توانید برای خرید قانونی قسمت 19 سریال آکتور با بالاترین کیفیت از طریق لینک‌های دانلود در ادامه مطلب اقدام نمایید.

به گزارش ایسنا به نقل از مدرن فیلم، برای شما کاربران، دانلود قسمت 19 سریال آکتور (قسمت نوزدهم آکتور) به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و نویسندگی مشترک نیما جاویدی و مجید مجیدی قرار داده شده است. در این سریال جذاب و باکیفیت، تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر همچون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق نورد، هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و… به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.

دانلود قسمت ۱۹ سریال آکتور نسخه کامل

«« دانلود قسمت 19 سریال آکتور»»

درباره قسمت ۱۹ سریال ایرانی آکتور

قسمت نوزدهم سریال آکتور در ژانر درام و خانوادگی به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و نویسندگی مشترک نیما جاویدی و مجید مجیدی محصول ایران می‌باشد.

زمان پخش سریال آکتور از فیلیمو
قسمت نوزدهم سریال آکتور از فیلیمو  پنجشنبه 11 خرداد 1402 ساعت 8 صبح پخش خواهد شد.

قسمت 19سریال آکتور کی پخش می‌شود؟
قسمت نوزدهم فیلم آکتور روز پنجشنبه 11 خردادماه 1402 ساعت 8 صبح از فیلیمو و وب‌سایت مدرن فیلم قابل مشاهده و خریداری است.

بازیگران در دانلود قسمت 19 سریال آکتور

نوید محمدزاده در نقش علی همتی، احمد مهران‌فر در نقش مرتضی، هستی مهدوی‌فر در نقش آلما، هومن برق نورد در نقش صمدیان، سها نیاستی در نقش سارا، گلاره عباسی در نقش مریم، هانیه توسلی در نقش نازی، مهراوه شریفی‌نیا در نقش غریبه، فریده سپاه منصور در نقش بی بی، آرش فلاحت پیشه در نقش وحید و…

وب‌سایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود فیلم با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی به صورت نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۱ ۱۰:۳۵

خوبه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۱ ۱۸:۰۹

اهنگ عالی