• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402031006946
  • منبع : نمایندگی قزوین

بوستان «مادر و کودک» در قزوین افتتاح شد

بوستان «مادر و کودک» در قزوین افتتاح شد
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین بوستان «مادر و کودک» در محله مصلی در شهر قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال با مساحت ۳/۴ هکتار یکی از بزرگترین پارک‌های شهر است و توسط شهرداری قزوین چهارشنبه ۱۰ خرداد افتتاح شد.

مهدی صباغی، شهرداری قزوین، در مراسم افتتاح بوستان مادر و کودک که امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه در محله مصلی در شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مفتخریم که در ولادت با سعادت فخر کائنات در کشور علی ابن موسی‌الرضا(ع) و در جمع همشهریان گرامی، پروژه تعطیل شده‌ در جنوبی‌ترین نقطه شهر را برای رفاه بانوان افتتاح می‌کنیم و به زودی استخری هم جنب این مجموعه افتتاح خواهد شد.

 وی گفت: این نوید را به شهروندان عزیز می‌دهم که در روز عید غدیر؛ روز شادی و روز جشن ولایت بزرگترین پروژه شهر را افتتاح خواهیم کرد که بیشترین هزینه را داشته و ظرف ۱۲ دقیقه طی کردن مسیر ابتدا تا انتهای شهر را با ترافیک روان و بدون چراغ قرمز برای شهروندان فراهم خواهد کرد.

شهردار قزوین درباره تئاتر شهر بیان کرد: پس از افتتاح کمربندی آیت‌الله باریک‌بین نوبت به افتتاح پروژه تئاتر شهر خواهد رسید که مفتخریم بگوییم استان قزوین ششمین استان کشور خواهد بود که چنین مجموعه فرهنگی و هنری را افتتاح می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم عزتمند قزوین در سایه وحدت و دوری از سیاسی‌کاری رقم خواهد خورد، مهم نیست شهردار کیست بلکه او باید خادم و وفادار به مسائل مالی مردم باشد چرا که ۵۵ میلیارد تومان هزینه جاری این بوستان از عوارض‌ها و پسماندها و هزینه پارکینگ‌های پرداختی شما مهیا شده است.

این مسئول تصریح کرد: نزدیک به هزار میلیارد ریال برای بوستان بانوان مادر و کودک هزینه شده است. باید مشخص باشد که پول مردم کجا هزینه می‌شود؛ ضمن اینکه مردم ما امروز نیاز به شادی و شادابی دارند، باید اوقات مفرحی داشته باشند، بنابراین باید محیط‌های ورزشی و تفرجگاه‌ها را افزایش داده و به سلامت مردم بیندیشیم.

صباغی اظهار کرد: همه عوامل شهرداری و مدیران شهر زحمت کشیدند تا این پروژه افتتاح شود و ما تا جایی‌که نفس داریم تلاش می‌کنیم چون حق مردم قزوین بیش از اینهاست. این چهارمین پارک بانوانی است که در قزوین افتتاح می‌شود و به زودی کلنگ پارک ۱۸ هکتاری برای خانواده هم به زمین خواهد خورد.

تلاش برای حل مسائل زنان در شورای شهر قزوین

به گزارش ایسنا، مهری‌سادات تقوی، یکی از اعضای شورای شهر قزوین، نیز در این مراسم اظهار کرد: در سال اول این دوره از شورا، فضای تعبیه شده و تجهیزات این بوستان بسیار محدود بود لذا فضاهای سرپوشیده را افزایش دادیم تا بانوان برای مناسبت‌ها و جشن‌ها و تولدها از این فضای سرپوشیده استفاده کنند. تغییراتی در این بوستان به نفع بانوان منطقه اعمال شد تا در زمانی که در پارک سپری می‌کنند در رفاه، آرامش و امنیت باشند.

این عضو شورای شهر با اشاره به همت شهردار و کمک بودجه‌ای دفتر امور بانوان استانداری قزوین در ساخت بوستان مادر و کودک گفت: شهر نیاز به تغییر داشت و این نیاز در جنوب شهر بیشتر احساس می‌شد. امیدواریم با همدلی شورای شهر و شهرداری بتوانیم مسائل بانوان را در شورا مطرح کرده و به تحقق آن جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: بوستان مادر و کودک با مساحت ۳/۴ هکتار یکی از بزرگترین پارک‌های شهر است که ساختمان اداری، ورزشی، چایخانه، آمفی تئاتر رو باز، مسیر نمایشگاهی، زمین ورزش والیبال، مسیر دوچرخه و پیاده، میدانچه سلامت، آبنما و زمین بازی کودکان از جمله امکانات تعبیه شده در آن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha