• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402031007037
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد؛

تولید محتوا در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب، قبایل و طوایف

تولید محتوا در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب، قبایل و طوایف

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیر مرکز اسناد و کتابخانه‌های ملی استان، ضمن استماع گزارش فعالیت‌ها به بیان نکات مد نظر پرداخت.

آیت‌الله مصطفی در دیدار مدیر مرکز اسناد و کتابخانه های ملی استان عنوان کرد: یک محور کار مرکز اسناد و کتابخانه های ملی جمع آوری و حفظ اسناد است اما محور مهمتر برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از آنها است.

امام جمعه زاهدان افزود: برای جمع آوری اسناد باید در گام اول رصد صورت گیرد و سپس با تعامل گسترده به فعالیت بپردازید و به تدریج برای مخاطبان خود اهمیت حفظ اسناد را جا انداخته و اعتماد سازی کنید.

آیت‌الله محامی بیان کرد: وقتی اهمیت کار به خوبی تبلیغ شود عامل توجه مسئولان مربوطه و در نتیجه افزایش بودجه و اعتبار خواهد شد.

وی ادامه داد: تولید محتوا در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب، قبایل و طوایف و مبارزات ضد استعماری آنها و دفاع مقدس مهم است و باید در این جهت به ارائه طرح بپردازید.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: گام بعد استفاده بهینه از اسناد است و باید آن را در معرض عموم قرار دهید که یک بخش امکانات و تجهیزات و بخش دیگر تبلیغ و اطلاع رسانی است تا افرادی که به دنبال پژوهش و تحقیق هستند بتوانند از آن استفاده کرده و دفتر اسناد برای آنها ملجأ باشد.                                           

همچنین در ابتدای این دیدار الهه ذاکر مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان وبلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای این سازمان گفت: تبیین جایگاه امور اسنادی وکتابخانه ای در استان، تعامل و هماهنگی سازنده با دستگاه و نهادهای فرهنگی ،دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی و شخصیت های هنری، علمی و فرهنگی از مهمترین اهداف این مجموعه در سطح استان می باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha