• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402031007277
  • خبرنگار : 50604

رئیس هیئت بوکس گلستان خبر داد:

راهیابی ۶ نوجوانان گلستانی به اردوی تیم ملی بوکس

راهیابی ۶ نوجوانان گلستانی به اردوی تیم ملی بوکس

ایسنا/گلستان رئیس هیئت بوکس گلستان گفت: اردوی انتخابی تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان با حضور ۶ بوکسور گلستانی برگزار خواهد شد.

علی بیانی عصر چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از برگزاری مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان در روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه امسال با حضور بوکسورهای ۱۲ استان که شرایط لازم برای شرکت در مسابقات را داشتند، مرحله دوم و نهایی این رقابت‌ها پنجشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۲ با شرکت بوکسورهای ۲۰ استان باقی مانده در ۱۳ وزن در خانه بوکس استان قم برگزار شد و در پایان نفرات راه یافته به اردوی انتخابی تیم ملی مشخص شدند.

وی از حضور ۶ بوکسور نوجوان گلستانی در اردوی انتخابی تیم ملی خبر داد و افزود:‌ امیرمحمد رستمی در وزن ۶۳ کیلوگرم، سروش حاجی مشهدی در وزن ۶۶ کیلوگرم، محمدادریس آرطین در وزن ۸۰+ کیلوگرم پس از رقابت با حریفان در مرحله دوم مسابقات انتخابی به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند و دانیال ساعدی در وزن ۴۶ کیلوگرم، کمیل کهن پور در وزن ۴۸ کیلوگرم و مهدی حسین پور در وزن ۵۰ کیلو گرم براساس نظر کادر فنی مستتقیم به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیأت بوکس گلستان ادامه داد: برای مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی، نفرات راه یافته به اردوی انتخابی، روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد در مسابقات درون اردویی در تهران با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا در نهایت ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ که اواخر خرداد سال جاری در کشور قزاقستان برگزار می‌شود، مشخص شود.

بیانی تصریح کرد: بوکس گلستان با برنامه‌ریزی صورت گرفته طی چند سال گذشته در رده‌های پایه (نونهالان، نوجوانان و جوانان ) رشد خوبی داشته و بیشترین دعوت شده و قهرمان نسبت به سال‌های قبل و حتی استان‌های دیگر در اردوهای تیم ملی داشته است بیانی ضمن گلایه‌مندی عنوان کرد با حمایت‌های حداقلی مالی از این رشته درسطح استان به راحتی می‌توان جایگاه‌های بهتری در سطح ملی و حتی آسیایی و جهانی کسب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha