• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402031007310
  • خبرنگار : 71518

پیام درویش به استقلالی‌ها

پیام درویش به استقلالی‌ها

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید هواداران استقلال باید بدانند بیرانوند سرمایه ملی است و برازنده فوتبال آسیاست. باید همه به او احترام بگذارند.

به گزارش ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پیش از دیدار پرسپولیس و استقلال در جام حذفی و برگزاری داربی ۱۰۱، درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: خداراشکر تیم آماده و سرحال است تا جام دیگری را برای علاقمندان که می‌خواهند این بازی را تماشا کنند، به ارمغان بیاورد. از این روز خوش‌یمن‌تر نداریم که ولادت امام رضاست. بهترین کادویی که می‌شود به هواداران داد، همین قهرمانی است. بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند تا به این قهرمانی برسیم.

بیشتر بخوانید

ممنوعیت عقد قرارداد دلاری خام است!

مدیرعامل پرسپولیس درباره ممنوعیت قرارداد به صورت دلاری در لیگ برتر فوتبال گفت: حتما تحلیلی روی این بخش‌نامه شده است. اما چگونه می‌شود بازیکنی که از قبل قرارداد دارد ریالی به او هزینه پرداخت کرد؟ این قانون خام است. باید روی آن بررسی‌های کارشناسی شود.

استقلالی‌ها به بیرانوند احترام بگذارند

درویش درباره حواشی بیرانوند در داربی گذشته گفت: بیرانوند فردای همان روز از استقلالی‌ها عذرخواهی کرد. او به خوش اخلاقی و خوش خلقی شهره است. هواداران استقلال باید بدانند بیرانوند سرمایه ملی است و برازنده فوتبال آسیاست. باید همه به او احترام بگذارند. صرف ایرانی بودن باید به او احترام گذاشت. شاید بعضی از تماشاگرنماها این‌ کار را می‌کنند وگرنه تماشاگر واقعی فوتبال به سرمایه ملی بی‌احترامی نمی‌کند.

او درباره جدایی احتمالی یحیی گل محمدی گفت: او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و باید بماند. برخی حواشی در فضای مجازی وجود دارد و کسی که قرارداد دارد جایی نمی‌شود و این صحبت‌ها غیرحرفه‌ای است.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: پروین بزرگ فوتبال و پرسپولیس است. برای بالا بردن نشاط تیم همه نیاز دارند که بزرگانش به تمرین بیایند. آقای پروین هم آمد تا خداقوت بدهد و بگوید شما پیروز این بازی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۱ ۰۱:۱۰

ایشالاتواسیامیبینیمتون که اونجاهم مثل اینجانتیجه میگیریدیانه؟؟اونجادیگه زاهدی فرخورشیدی فغانی ترکی مظفری زاده خبری نیست!!!!!که راه به راه براتون پنالتی بگیرندوکارشناسان داخلی ازشون حمایت کنند!!بااین تیمتون اونجاسومم نمیشیدومثل پارسال الهلال میبرتون.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۲ ۰۵:۲۰

اون بی احترامی کرده طلبکارم هست