• جمعه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402031208200
  • خبرنگار : 50552

وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین

وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین

ایسنا/قزوین رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: هم‌اکنون در باند شمالی محور آزادراهی، حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی ۲ شاهد ترافیک پرحجم هستیم، همچنین حجم ترافیک از کنارگذر شهر محمدیه تا ورودی آزادراهی قزوین رشت نیز نیمه‌سنگین است، ترافیک در آزادراه‌های قزوین به رشت و قزوین به زنجان هم نیمه‌سنگین و روان است.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم‌اکنون در باند شمالی محور آزادراهی، حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی ۲ شاهد ترافیک پرحجم هستیم، همچنین حجم ترافیک از کنارگذر شهر محمدیه تا ورودی آزادراهی قزوین رشت نیز نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین به رشت و قزوین به زنجان هم نیمه‌سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: امروز جمعه، ۱۲ خرداد ماه و روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه، در جاده قدیم قزوین به رشت برای کامیون‌ها و تریلرها محدودیت عبور و مرور وجود دارد.

وی بیان کرد: برای روز دوشنبه که موج بازگشت از سفرها را خواهیم داشت، رانندگان عزیز برنامه‌ریزی داشته باشند که بازگشت خود را از ابتدای صبح آغاز کنند، چراکه برای ساعات پایانی روز ترافیک سنگین پیش‌بینی ترافیک می‌شود.

ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: کاروان‌های زائرین مرقد امام (ره) شامل دوچرخه‌سواران و پیاده‌ها از جاده قدیم حرکت کنند، چراکه برای آن‌ها نیز ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: پلیس برای استقبال و و بدرقه زائرین در آماده‌باش کامل است و هماهنگی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی و تسهیل و تردد مسافران صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان یکی از عوامل بسیار نگران‌کننده در تصادفات است، علی‌الخصوص رانندگان وسایل نقلیه سنگین اعم از اتوبوس‌ها و کامیون‌ها باید دقت مضاعفی در رانندگی داشته باشند، تمامی رانندگان استراحت قبل از سفر و حین مسیر را مدنظر قرار دهند تا شاهد حوادث ناگوار در ایام تعطیلات نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha