• شنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1402031308524
  • خبرنگار : 71611

عشق مثلثی؛ رسوایی و ابهام در زندگی پادشاه انگلیس و پسرش

عشق مثلثی؛ رسوایی و ابهام در زندگی پادشاه انگلیس و پسرش

یک رسانه‌ غربی، متن رسوایی تلفنی چارلز سوم را منتشر کرد. این موضوع به حدی بزرگ بود که به نام «کامیلا گیت» معروف شد. از سوی دیگر، ابهام بزرگ خاندان سلطنتی درباره نسب واقعی شاهزاده هری است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «فرهیختگان» نوشت: گزارش نشریه آمریکایی «US magazine» از «رسوایی‌های» خاندان سلطنتی بریتانیا نشان می دهد چارلز در سال ۱۹۸۱ با دایانا ازدواج کرد؛ اما همه چیز به سرعت برای زوج سلطنتی تغییر یافت. دایانا اعتراف کرده بود که عاشق کسی است که در قصر کار می‌کرد و چارلز نیز با دوست خود، کامیلا، رابطه نامشروع برقرار کرده بود.

در سال ۱۹۹۲، روزنامه بریتانیایی «سان»، در گزارشی متن تماس تلفنی بین دایانا و معشوق او به نام «جیمز گیلبی» را منتشر کرد. او در آن زمان هنوز همسر چارلز بود. در این مکالمه، گیلبی ۵۳ بار تکرار کرد که عاشق دایانا است.

پس از انتشار تماس تلفنی دایانا با عشق پنهانی خود، یک مجله استرالیایی متن رسوایی تلفنی چارلز را منتشر کرد. این تماس، رابطه عاشقانه چارلز با دوست خود، کامیلا را تایید نمود. این رسوایی به حدی بزرگ بود که به نام «کامیلا گیت» (Camila Gate) معروف شد. این روزنامه در گزارش خود نوشت: «بین چارلز و کامیلا، شوخی‌های کثیفی ردوبدل می‌شد.»

این نشریه ادامه داد: «زمانی که شاهزاده چارلز و پرنسس دایانا پس از ۱۰ سال زندگی مشترک، در سال ۱۹۹۲، جدایی خود را اعلام کردند؛ طرفداران آن‌ها متوجه رفتار رسوایی خانواده سلطنتی شدند. در آن زمان، چارلز و دایانا، پدر و مادر شاهزاده ویلیام و هری، هر دو به داشتن روابط خارج از ازدواج، اعتراف کرده بودند. در نوامبر ۱۹۹۵، دایانا به طور آشکار گفت که چارلز، رابطه عاشقانه‌ای را با عشق قدیمی و همسر فعلی خود، کامیلا، آغاز کرده بود.» دایانا در آن زمان در مصاحبه با BBC گفته بود: «ما سه نفر در یک ازدواج بودیم و این کمی شلوغ بود.» به عبارتی دیگر، چارلز سوم، پادشاه فعلی انگلستان، در آن سال‌ها علاوه بر همسر خود، روابط غیرعرفی و خارج از ازدواج با دوست خود داشت.

در ادامه گزارش نشریه فرانسوی «ماری کلر»، هم نوشته «بزرگترین ابهام موجود در خصوص خانواده سلطنتی بریتانیا، این است که هری، پسر چارلز نیست. بر کسی پوشیده نیست که پرنسس دایانا در دورانی که همسر چارلز بود؛ تعداد زیادی روابط نامشروع و خارج از ازدواج داشته است. او در مصاحبه با BBC اعتراف کرده بود که با یک افسر ارتش به نام "جیمز هویت"، رابطه داشته است و اینترنت هنوز نمی‌تواند شباهت هری به هویت را از بین ببرد!»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha