• شنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402031308558
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس فدراسیون هندبال:

رضایت فدراسیون هندبال آسیا را کسب کرده‌ایم / میزبانی به راحتی نبود

رضایت فدراسیون هندبال آسیا را کسب کرده‌ایم / میزبانی به راحتی نبود

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون هندبال گفت: امیدواریم میزبان رویدادهای بزرگ‌تری باشیم و پایان خوشی در این مسابقات رقم بخورد.

علیرضا پاکدل در حاشیه رقابت‌های جام قهرمانی هندبال باشگاه‌های آسیا در خصوص این بازی‌ها، اظهار کرد: بعد از حدود ۱۹ سال میزبان مسابقات هندبال آسیا شدیم. تیم‌هایی که حضور دارند، به خصوص تیم‌های عربی جمعی از ستاره‌های جهان هندبال را در تیم خود جمع کرده‌اند.

وی افزود: سطح کیفیت این مسابقات بسیار بالاتر از رقابت قهرمانی آسیا است، زیرا هر تیم حداقل ۴ بازیکن خوب  هندبال جهان را به خدمت گرفته است و از نظر کیفی نسبت به گذشته بازی‌های نزدیک و جذابی را شاهد بودیم.

رئیس فدراسیون هندبال میزبانی این رویدادها را اتفاقی بزرگ پس از سال‌ها دانست و گفت: کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی را به راحتی به هر کشوری نمی‌دهد. با همتی که در شهر اصفهان و باشگاه سپاهان شد، رو سفید شدیم و تاکنون رضایت کامل مسئولان فدراسیون هندبال آسیا را کسب کردیم.

او ادامه داد: اگر تیم‌های ایرانی به نیمه‌نهایی صعود کنند، شیرین‌تر می‌شود. سپاهان پیروزی خوبی مقابل الکاظمه کویت کسب کرد و بازی طوری پیش رفت که هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد، اما بازیکنان بازی را به خوبی به پایان رساندند.

پاکدل همچنین ابراز امیدواری کرد: در بازی الکاظمه و الریان نتیجه‌ای که به نفع ما است رقم بخورد. نتیجه‌ای که کار گره نخورد تا سپاهان از گروه خود بالا برود. البته شهیدشاملی رقابت سختی با الکویت، قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات داشت و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

او این بازی‌ها را یک کلاس آموزشی بزرگ برای کشور اعلام کرد و گفت: شاید این میزبانی حالا حالاها رخ ندهد. البته امیدواریم میزبان رویدادهای بزرگ‌تری باشیم و امیدوارم پایان خوشی در این مسابقات باشد.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان تصریح کرد: در لیگ‌های شرق آسیا برخلاف غرب آسیا سرمایه‌گذاری خوبی انجام نمی‌شود. لیگ‌های شرق آسیا لیگ پویایی ندارند. در سنوات گذشته نیز کمتر شاهد حضور تیم‌های شرقی بودیم. در بانوان نیز تیم‌های شرقی حضور پویایی ندارند، اما کشورهای عربی سرمایه‌‍گذاری بزرگی در لیگ‌های خود کرده‌اند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha