• دوشنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402031509370
  • خبرنگار : 71460

کلینزمن ستاره ناپولی را از فهرست کره خط زد

کلینزمن ستاره ناپولی را از فهرست کره خط زد

کیم مین جائه هفته آینده دیدارهای دوستانه کره مقابل پرو و السالوادور را از دست خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کیم مین جائه پس از ایفای نقش کلیدی در اولین قهرمانی ناپولی در لیگ ایتالیا پس از ۳۳ سال، به عنوان بهترین مدافع فصل سری آ انتخاب شد. با این حال برای دو بازی پیش رو، این بازیکن به اردوی تیم ملی کشورش دعوت نشد. 

کلینزمن در مورد ترکیب نفرات تیمش برای دو بازی پیش رو گفت:  همیشه یک موقعیت باز برای هر بازیکنی وجود دارد و همه می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند. کیم قهرمانی باورنکردنی در ایتالیا با ناپولی به دست آورد و به او تبریک می گوییم ولی برای بازیهای پیش رو تصمیم گرفتیم تا بازیکنان جدیدی را در این پست امتحان کنیم. این کار روزانه یک کادر مربیگری تیم ملی است که همیشه با تغییرات مداوم سر و کار داشته باشد. شما نمی‌دانید فردا چه اتفاقی خواهد افتاد و باید همیشه آماده روزهای سخت باشید. ما تیم بسیار خوبی داریم. بدیهی است که دوست داریم در بازیهای پیش رو برنده شویم. باید به بردن عادت کنیم و ذهنیت پیروزی در بازیکنان شکل بگیرد. 

کره ای ها همچنان به دنبال اولین برد خود از زمان انتخاب کلینزمن هستند. کره در بازی ابتدایی خود در ماه مارس با کلمبیا به تساوی ۲-۲ رسید و چند روز بعد با نتیجه ۲-۱ به اروگوئه باخت. 

سرمربی سابق آلمان و ایالات متحده همچنین سه بازیکن جدید  را برای تیم خود انتخاب کرده است. همچنین سون هیونگ مین از تاتنهام در کنار هوانگ هی چان مهاجم ولورهمپتون و اوه هیونگ گیو مهاجم سلتیک نیز حضور دارند.

فهرست کره برای بازیهای پیش رو

دروازه بانان: کیم سونگ گیو، سونگ بوم کیون، جو هیون وو

مدافعان: کوون کیونگ وون، کیم جو سونگ، کیم جین سو، پارک جی سو، سئول یانگ وو، آن هیون بئوم، لی کی جی

هافبک ها: نا سانگ هو، پارک یونگ وو، سون جون هو، سون هیونگ مین، وون دو جائه، لی کانگ این، لی جائه سونگ، هونگ هیون سوک، هوانگ این بیوم، هوانگ هی چان

مهاجمان: اوه هیئون گیو، چو گو سونگ، هوانگ اوی جو

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha