• دوشنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402031509511
  • خبرنگار : 50071

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد:

عملیات کاوش و لکه‌گیری حریق انبار لوازم خانگی در مشهد تا بامداد امروز ادامه داشت

عملیات کاوش و لکه‌گیری حریق انبار لوازم خانگی در مشهد تا بامداد امروز ادامه داشت

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد با اشاره به تلاش نفسگیر ۱۲۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان برای مهار آتش سوزی مهیب در یک انبار بزرگ لوازم خانگی در شهرک الزهرا مشهد گفت:عملیات کاوش و لکه‌گیری حریق انبار لوازم خانگی در مشهد تا بامداد امروز دوشنبه ادامه داشت.

مجید فرهادی در حاشیه عملیات اطفاء این حریق با بیان این مطلب گفت : عصر روز یکشنبه در پی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم خانگی در حوالی بزرگراه شهیدبابا نظر مشهد، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ۱۲۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه قریب به ۴۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و لودر و خودروهای ویژه نردبان و تجهیزات تخصصی از ۲۶ ایستگاه به محل حادثه در شهرک الزهرا مشهد اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، حریق در یکی از سوله‌های انبار ۳۷۰۰متری به وقوع پیوسته و آتش درحال سرایت به محل دپوی لوازم در محوطه روباز و همچنین دیگر سوله‌ها که مملو از لوازم خانگی و ساختمان‌های اطراف آن بود که آتش‌نشانان به سرعت ضمن تخلیه ساکنان ۱۰ منزل مجاور محل آتش‌سوزی، پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به محیط پیرامونی محل جلوگیری کردند.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی افزود: عملیات کاوش و لکه‌گیری این حریق تا بامداد امروز دوشنبه ادامه داشت و آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و ایمن‌سازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

فرهادی ادامه داد: با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد و نظارت مستقیم در عملیات پشتیبانی برای مهار حریق  با هماهنگی صورت گرفته بیش از ۱۰ تانکر آبرسانی شهرداری نیز برای تأمین آب خودروهای آتش‌نشانی در محل حضور  داشتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha