• سه‌شنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402031610277
  • خبرنگار : 50088

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد

کشف ۵۲۵ گوشی هوشمند سرقتی در مرز دوغارون

کشف ۵۲۵ گوشی هوشمند سرقتی در مرز دوغارون

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۵۲۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

سردار مجید شجاع در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۵۲۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی دو عملیات جداگانه شدند.

وی اظهار کرد: مرزبانان حین کنترل خودروهای در حال خروج از کشور به یک دستگاه تریلی مشکوک و پس از توقیف و بازرسی آن ۲۳۵ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت کابین راننده جاساز شده بود کشف کردند.

سردار شجاع در ادامه از عملیاتی دیگر که منجر به کشف ۲۹۰ عدد گوشی قاچاق شد، خبر داد و افزود: مرزبانان ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد موفق شدند از یک دستگاه خودروی تریلی دیگر این تعداد گوشی سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت بار خودرو جاساز شده بود کشف کنند.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش ۵۲۵ دستگاه گوشی تلفن قاچاق را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند و دراین‌ارتباط دو متهم دستگیر و به همراه گوشی‌های مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: گوشی‌های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی خواهد شد.

کشف ۹۲ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد

همچنین سرهنگ محمود پارسافر، جانشین مرزبانی خراسان رضوی، گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود مواد افیونی به کشور، مرزبانان این فرماندهی حین بازدید و بازرسی خودروها در ایست و بازرسی گروهان ۱۷ شهریور موفق به کشف ۹۲ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی افغان شدند.

وی توضیح داد: مرزبانان این فرماندهی حین کنترل خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودرو تریلی بنز از اتباع افغانستانی مشکوک شدند که پس از بازدید و بررسی دقیق تعداد ٨٥ بسته به وزن تقریبی ٩٢ کیلوگرم مواد مخدر مشکوک به تریاک که به‌ صورت بسیار ماهرانه‌ای در قسمت باک خودرو جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، پارسافر اعلام کرد: مرزبانان پس از هماهنگی‌های لازم، خودرو را توقیف و مواد مکشوفه را به همراه متهم تحویل مراجع قضایی دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha