• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402031710802
  • خبرنگار : 50039

ظهر امروز محقق شد؛

افتتاح هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه خیرساز در گنبدکاووس

افتتاح هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه خیرساز در گنبدکاووس

ایسنا/گلستان هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه که تمام هزینه آن توسط یکی از خیران گلستانی پرداخت شده است در گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ در آیین افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه زنده‌یاد «احمد محمدی» در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: طی چند سال اخیر خیران و نوع دوستان نقش بسیار مهمی را در احداث مدارس، تجهیز کلاس‌های درس و حتی خرید لوازم التحریر و دیگر ملزومات تحصیل دانش‌آموزان داشته‌اند.

مهندس وحید فراهی با بیان اینکه با کمک خیران اقدامات ارزشمندی در سراسر استان گلستان به خصوص مناطق محروم و نیازمند انجام شده است، ادامه داد: در همین راستا شاهد افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه دخترانه در شهرستان گنبدکاووس هستیم.

وی با اشاره به برخی مشخصات این پروژه توضیح داد: عملیات اجرایی این آموزشگاه از سال ۱۳۹۹ در زیربنای ۲ هزار و ۱۷۰ مترمربع و در سه طبقه آغاز شد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان با تأکید بر اینکه رقمی معادل ۲۷۰ میلیارد ریال که همه مبلغ توسط خانواده «مرحوم احمد محمدی» تأمین گردید برای این پروژه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: آموزشگاه مذکور با کاربری تحصیل دانش‌آموزان دختر شهرستان گنبدکاووس در رشته‌های فنی وحرفه‌ای و یا کار ودانش احداث شده است.

وی فعالیت تخصصی این هنرستان را در رشته خیاطی عنوان کرد و گفت: مابقی تجهیزات مورد نیاز آموزشی هنرستان از منابع دولتی تأمین شده و برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فراهی از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث آموزشگاه دانش‌آموزان اوتیسم شرق استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس پس از پایان آیین افتتاح هنرستان «مرحوم احمد محمدی» خبر داد و تصریح کرد: آیین فوق با حضور «حمیدرضا خان‌محمدی» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، در آیین فوق علاوه بر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان، جمعی از مدیران استان، فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان دختر شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha