• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402031811448
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد

احیاء امکانات حوزه بهداشت و درمان مازندران با کمک خیران

احیاء امکانات حوزه بهداشت و درمان مازندران با کمک خیران

ایسنا/مازندران رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه در بازدید از چند مرکز بهداشتی و درمانی مازندران، امکانات این مراکز به ویژه در بخش دیالیز مطلوب بوده است، گفت: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت های خیرین، امکانات موجود را ارتقاء بخشیم، حتی بخشی از ساختمان های استیجاری حوزه بهداشت را با مشارکت خیرین، احداث نماییم.

حسینعلی شهریاری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران هدف از سفر یک روزه خود به دیار علویان را  آگاهی از وضعیت بهداشت و درمان استان و بازدید از امکانات این حوزه برشمرد و اظهار کرد: در نظر داریم که از ظرفیت های دولت، وزارت بهداشت، کمیسیون بهداشت درمان مجلس شورای اسلامی و مجمع خیرین برای رفع مسائل موجود در حوزه سلامت بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه مازندران، از خیرین بزرگ و فعال برخوردار است، افزود: خوشبختانه تاکنون اقدامات مناسبی در حوزه های بهداشت و درمان صورت پذیرفت و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری استمرار یابد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر مشارکت مردم در بحث درمان، تصریح کرد: در هیچ جای جهان دولت ها به تنهایی نمی توانند از پس هزینه های درمان برآیند و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست، بسیاری از طرح و پروژه ها در حوزه های مختلف با مشارکت خیرین محقق می شود.

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور در ادامه گریزی به طرح پزشکی خانواده زد و افزود: کمیسیون بهداشت و درمان، فرهنگستان و افراد خبره جامعه پزشکی، خواستار ایجاد تغییراتی در اجرای این طرح هستند تا نتایج مطلوب‌تری حاصل گردد.

وی با اشاره به پیگیری های متعدد و برگزاری جلسات مختلف برای رسیدن به نظری واحد در اجرای طرح پزشک خانواده گفت: هدف ما این است که طرحی مناسب و درخور اجرایی گردد و رضایت مردم را در پی داشته باشد نه اینکه در کوتاه مدت و ظرف یکی دو سال متوقف شود و اجرای آن هزینه ای گزاف بر دوش دولت باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha