• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402031811577
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

در "سفرهای شهرستانی" قرار نیست معجزه کنیم/ هدف پیگیری جدی پروژه ها و رفع مشکلات است

در "سفرهای شهرستانی" قرار نیست معجزه کنیم/ هدف پیگیری جدی پروژه ها و رفع مشکلات است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سفرهای شهرستانی قرار نیست مشکلات شهرستانها را معجزه گونه رفع کند، گفت: هدف از این سفرها پیگیری جدی اجرای پروژه ها و رفع مشکلات شهرستان و احیای ظرفیت ها است.

محمدطیب صحرایی امروز (۱۸ خرداد) در دیدار با نخبگان شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به ظرفیت های بسیار این شهرستان گفت: سفر به شهرستان سنقر با هدف احیای همین ظرفیت ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: قرار نیست در این سفر و سفرهای بعدی مشکلات شهرستان به شکل معجزه آسا حل شود، اما قطعا پیگیر جدی اجرای پروژه ها و رفع مشکلات این شهرستان خواهیم بود.

صحرایی با اشاره به وجود پارک ۵۰ هکتاری سراب سنقر در این شهرستان گفت: این مجموعه یک فرصت بی نظیر برای رونق گردشگری شهرستان است که باید با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی از آن بهره برداری کنیم.

استاندار کرمانشاه به مشکلات محور سنقر-بیستون هم اشاره کرد و افزود: چهار خطه کردن این محور با جدیت تمام در دستور کار دارد و درصد قابل توجهی از این مسیر امسال به بهره برداری می رسد.

صحرایی به قرارگیری این شهرستان در مسیر زوار اربعین اشاره کرد و افزود: این مسیر برکات مادی و معنوی  بسیاری برای این شهرستان داشته است.

وی افزود: از جمله این برکات این است که امروز ۱۰ میلیارد تومان جهت تامین زیرساخت های اربعین به شهرستان اختصاص داده شده است.

سامانه جامع "فرهیختگان و فرزانگان" راه اندازی شود

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از نخبگان و مفاخر به عنوان علمداران حرکت در همه ابعاد سیاسی و اجتماعی و ... یاد کرد و افزود: شهرستان سنقر به برکت وجود همین مفاخر در اغتشاشات اخیر هیچ گونه تحرکی نداشت.

حسینی کیا پیشنهاد راه اندازی سامانه جامع فرهیختگان و فرزانگان را مطرح کرد و افزود: با وجود این سامانه فرهیختگان و فرزانگان می توانند بدون واسطه با استاندار در ارتباط باشند و به عنوان مشاور امین به استاندار گزارش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha