• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402031911771
  • خبرنگار : 50184

معاون استانداری خبر داد

تدوین سند اشتغال برای همه‌ شهرستان‌های کرمانشاه

تدوین سند اشتغال برای همه‌ شهرستان‌های کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تدوین سند اشتغال برای همه شهرستانهای استان خبر داد. 

عبدالوحید محمدی در نشست شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که شب گذشته(۱۸ خرداد) برگزار شد، با اشاره به تدوین سند اشتغال همه شهرستان های استان، اظهار کرد: بزودی این سند برای اجرایی شدن به شهرستانها ابلاغ خواهد شد. 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه فاز دوم شهرک صنعتی سنقروکلیایی، گفت: در این راستا زمین های مورد نیاز برای توسعه شهرک تملک شده، اما دو مانع پیش روی آن وجود دارد. 

محمدی تصریح کرد: زمین های تملک شده برای توسعه این شهرک در حریم خط لوله گاز قرار دارد که مشکل ایجاد کرده و باید هرچه سریعتر با همکاری دستگاه مربوطه این مشکل را مرتفع کرد. 

وی مشکل دیگر برای توسعه فاز دوم شهرک صنعتی سنقر و کلیایی را عدم تامین اعتبار عنوان کرد و گفت: اگر تامین اعتبار صورت گیرد، پروژه به سرعت اجرایی می شود. 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه همچنین به مشکل تامین آب و برق پتروشیمی سنقر هم اشاره کرد و از برنامه ریزی برای رفع آن خبرداد. 

وی در ادامه از تبدیل روستای فارسینج سنقر و کلیایی به یک روستای صنعت محور خبرداد و گفت: در این روستا تعداد قابل توجهی واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند که بین جوانان آن ایجاد انگیزه و امید کرده است. 

محمدی ادامه داد: تعدادی از این واحدها مجوز نداشتند که آنها را برای اخذ مجوز راهنمایی کردیم و واحدهایی هم که مجوز داشتند را برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی کردیم. 

وی تاکید کرد: باتوجه به پراکندگی این واحدهای تولیدی و فعالیت برخی از آنها در منازل مسکونی، مقرر شد تا ناحیه صنعتی فارسینج را به مساحت پنج هکتار احداث کنیم که زمین آن را هم مردم محلی تامین می کنند. 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه از رایزنی با شهرداری سنقر و کلیایی برای احداث میدان میوه و تره بار سنقر خبرداد و گفت: قرار شد ظرف یک ماه آینده این پروژه که در آن تمام کالاهای اساسی با حذف واسطه ها در اختیار مردم قرار می گیرد، کلنگ‌زنی شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha