• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402031911809
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به سالگرد حمله داعش به مجلس

بیگی‌نژاد: هدف حمله داعش به مجلس به خطرانداختن امنیت کشور بود

بیگی‌نژاد: هدف حمله داعش به مجلس به خطرانداختن امنیت کشور بود

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال این بود تا با حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی امنیت کشور را به مخاطره بیندازد به این شکل که با حمله به مجلس می‌خواستند بگویند که امنیت یکی از قوای کشور زیر سوال است پس کشور نیز امنیت ندارد.

هادی بیگی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سالروز حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۶، بیان کرد: حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی با هدف ایجاد رعب و وحشت و آدم کشی بود ولی از آنجا که سپاه تامین امنیت مجلس را بر عهده دارد، این افراد را در همان ابتدا زمین گیر می کند و اجازه نمی دهد که به سمت دیگر ساختمان ها بروند و اجازه نمی دهد که در طبقات متعددی پیش بروند و داعش صرفا در دو الی سه طبقه گیر می کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: داعش دنبال این بود تا امنیت کشور را به مخاطره بیندازد به این شکل که با حمله به مجلس می‌خواستند بگویند که امنیت یکی از قوای کشور زیر سوال است پس کشور نیز امنیت ندارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که شاید می خواستند اتفاق هایی که در دهه ۶۰ رخ داد را تکرار کنند، در آن دهه هم مسئولان را ترور می کردند. مانند حادثه حزب جمهوری یا حادثه ای که در نهاد ریاست جمهوری رقم زدند.

بیگی نژاد تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف حمله به مجلس، برهم زدن آرامش روانی جامعه بود که مجموعه سپاه این اجازه را نداد تا داعش در مجلس پیشروی کند.

وی ادامه داد: ما امنیت خود را به آسانی به دست نیاورده ایم و به آسانی نیز نمی توانیم آن را حفظ کنیم و حتما در این مسیر هزینه های زیادی داده می شود، خیلی از افراد برای حفظ امنیت کشور زحمت می کشند و وقتی امنیت به مخاطره می افتد، انسان متوجه می شود که چقدر امنیت مهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha