• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402031911850
  • خبرنگار : 50039

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان تأکید کرد:

حضور قدرتمندانه تیم‌ها در رقابت‌های بسکتبال آسیا/ به مسیر موفقیت ادامه می‌دهیم

حضور قدرتمندانه تیم‌ها در رقابت‌های بسکتبال آسیا/ به مسیر موفقیت ادامه می‌دهیم

ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی از ظرفیت بازیکنان خارجی به شکل کامل استفاده کرده‌اند.

مهران حاتمی ظهر جمعه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ پیش از آغاز نخستین بازی تیم شهرداری گرگان در مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هر اتفاق خوب و مثبتی که می‌افتد حاصل تلاش جمعی همه بازیکنان، کادر فنی و دست اندرکاران است.

وی با بیان اینکه هواداران پرشور تیم شهرداری گرگان و اصحاب قلم رسانه به عنوان حامیان تیم همیشه در کنار بازیکنان و کادر فنی بوده‌اند، ادامه داد: قهرمانی سه دوره تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور مبین این است که کار گروهی بسیار بزرگی در مجموعه‌ای بسیار بزرگ اتفاق افتاده که ماحصل تلاش‌های شبانه روزی و با برنامه بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان همیشه در کنار تیم بوده، افزود: «جاستین آلستون» بازیکن آمریکایی به عنوان بازیکن جدید از امروز به تیم ملحق می‌شود و قطعاً تلاش می‌کنیم تا در آزمون پیش رو سربلند باشیم و به روند موفقیت‌های تیم ادامه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همه بازیکنان صادقانه و یکدل بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم دست‌اندرکاران شهرداری گرگان بداند که چه جایگاهی را در بسکتبال کشور و آسیا دارند و همه تلاش‌های خود را بکنند تا پله‌های ترقی یکی پس از دیگری طی شود.

حاتمی همه تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی فصل پیش روی بسکتبال را بسیار قدرتمندانه برشمرد و اضافه کرد: طی چند سال سابقه برگزاری رقابت‌های آسیایی و ۱۷ سال حضور خودم در عرصه مربیگری هیچ کدام از تیم‌ها با چنین قدرتی حضور نیافته بودند.

وی از جذب بازیکنان بسیار مطرح و قدرتمند توسط دیگر تیم‌های حاضر در مرحله نخست و دور دوم بازی‌های غرب آسیا خبر داد و تصریح کرد: وقتی به صحبت کردن بازیکنان تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی و یا تیم‌های عربی دقت می‌کنیم می‌بینیم که به زبان‌های انگلیسی و یا آفریقایی صحبت می‌کنند که نشان می‌دهد هر کدام از تیم‌ها از ظرفیت بازیکنان خارجی به شکل کامل استفاده کرده‌اند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به اینکه بازیکنان تیم شهرداری با تعصب به شهر و هواداران گرگانی در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند، گفت: خیلی‌ها کمک کرده‌اند تا حاشیه‌ها از تیم شهرداری گرفته شود و تمرکز به بازی‌ها باشد و قطعاً همین طور به مسیر ادامه می‌دهیم.

***برنامه بازی‌های شهرداری گرگان به شرح زیر است:

بازی اول)
شهرداری گرگان - کویت کلاب: جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵

بازی دوم)
شهرداری گرگان - بی‌سی آستانه: یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

بازی سوم)
شهرداری گرگان - شباب الاهلی: سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha