• شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402032012181
  • خبرنگار : 50550

تقدیر از مدال آوران و عوامل هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم

تقدیر از مدال آوران و عوامل هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم

ایسنا/قم در حاشیه اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ به مسابقات جهانی از پیشکسوتان، مدال آوران، داوران و مربیان فعال هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم تقدیر شد.

در حاشیه حضور تیم ملی پاورلیفتینگ در استان قم، شب گذشته، با حضور مهدی نصیرزاده، ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عباس شیرمحمدی، مدیرکل اقتصادی استانداری قم، ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، محمود مسگری و روح الله امراللهی، نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از پیشکسوتان، مدال آوران، مربیان و همراهان این هیات ورزشی تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور تیم ملی پاورلیفتینگ ایران برگزار شد مجید تلخابی ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در طی سخنانی عملکرد این هیات در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به صعود جایگاه هیات قم‌ در کشور عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش ورزشکاران و همراهی هیات رئیسه توانستیم جایگاه استان را از ۱۳ به ۷ ارتقا ببخشیم و با کسب ۲۳ مدال در سال ۱۴۰۱ شاهد رشدی ۸ برابری باشیم.

تلخابی ادامه داد: امروز خدا را شاکریم که با رشد علمی و تخصصی ورزش بدنسازی و پرورش اندام توانستیم شاهد حضور ۵ بانوی مربی و ۶ مربی دارای کارت حرفه ای در استان باشیم که این آمار جدا از داوران بین المللی و کشوری آقا می باشد.

وی با اشاره به حضور تیم ملی پاورلیفتینگ در استان قم گفت: امیدواریم بتوانیم طرح عضو گیری در این ورزش را با شرایط مطلوبی در استان قم رقم بزنیم و ضمن گرامی داشتن حضور ورزشکاران عزیز تیم ملی در شهرمان این حضور را به فال نیک گرفته و سر آغاز توسعه ورزش پاورلیفتینگ خواهیم دانست.

در این مراسم ناصر امیری، دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرشید سلطانی رئیس کمیته آسیایی پاورلیفتینگ، بهلولی ریاست سازمان بسیج ورزشکاران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha