• شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402032012535
  • منبع : نمایندگی قزوین

پرکاربردترین دستگاه‌های ups

پرکاربردترین دستگاه‌های ups

ایسنا/قزوین استفاده از سیستم‌های UPS تعاملی خطی، گامی مهم در حفاظت از برق است و این سیستم از UPS های آماده به کار هستند.

در این نوع یو پی اس اینورتر همیشه روشن و به خروجی یو پی اس متصل است. یو پی اس های اینتراکتیو خط دارای تنظیم خودکار ولتاژ (AVR) هستند که از ترانسفورماتورها برای حفظ ولتاژ در محدوده‌های کم/بالا (معمولاً مثبت یا منفی ۸-۱۵٪ ولتاژ نامی) استفاده می‌کنند. درحالی که یک UPS آماده به کار در چنین حالتی به انرژی باتری تغییر می‌کند، سیستم‌های UPS تعاملی خطی این کار را نمی‌کنند. این باعث صرفه‌جویی در انرژی باتری در کوتاه مدت و همچنین حفظ عمر باتری ۱۰۰ آمپر یو پی اس در طولانی مدت می‌شود.

برخلاف سیستم‌های UPS آماده به کار، اینورترهای سیستم‌های UPS تعاملی خطی بخشی از خروجی هستند و همیشه متصل هستند. در حالی که برق AC ورودی به طور معمول جریان دارد، اینورتر معکوس شده و باتری را شارژ می‌کند. اگر برق AC ورودی قطع شود، سوئیچ انتقال در حدود ۴-۸ میلی ثانیه تغییر جهت می‌دهد و به باتری اجازه می‌دهد تا به خروجی UPS جریان یابد. این چند میلی ثانیه، در حالی که برای اکثر تجهیزات به اندازه کافی سریع است، ممکن است آن را برای وسایل الکترونیکی بسیار حساس کاهش ندهد، بنابراین ممکن است لازم باشد به دنبال UPS های آنلاین باشید.

در صورت قطع برق، اکثر سیستم‌های UPS تعاملی خطی، خروجی موج سینوسی خالص را ارائه می‌کنند که باعث می‌شود با اکثر دستگاه‌ها جفت شوند. همچنین، بیشتر یو پی اس های اینتراکتیو خطی می‌توانند تا ۴۰۰۰ وات تجهیزات متصل را تغذیه کنند. فراتر از آن، شما باید یو پی اس های آنلاین را بررسی کنید.

یو پی اس آنلاین

سیستم‌های یو پی اس آنلاین که به آن یو پی اس دو تبدیلی آنلاین نیز می‌گویند، بالاترین سطح حفاظت را برای تجهیزات فناوری اطلاعات در بیمارستان‌ها و مراکز داده ارائه می‌کنند. آن‌ها را تبدیل مضاعف می‌نامند زیرا برق AC ورودی را به DC تبدیل می‌کنند و سپس آن برق DC را می‌گیرند و از طریق اینورتر به خروجی AC تبدیل می‌کنند.

یو پی اس های آنلاین از هرگونه بی نظمی در تحویل برق جلوگیری می‌کنند، در برابر تمام مشکلات احتمالی برق دفاع می‌کنند و در صورت قطع برق، نوسان، افت یا هر یک از مشکلات رایج برق که در بخش بالا ذکر شده است، برق و حفاظت مداوم و پایدار ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین برای "تمیز کردن" برق از ژنراتورها، صاف کردن هرگونه بی نظمی در موج سینوسی ایده آل هستند. این امر یو پی اس های آنلاین همراه با باتری ۶۵ آمپر یو پی اس آن را برای استفاده در مراکز داده با استفاده از ژنراتورهای پشتیبان عالی می‌کند.

تنظیم خروجی نیز بسیار دقیق‌تر از UPS های اینتراکتیو خطی است و ولتاژ اسمی مثبت یا منفی ۲-۳٪ را حفظ می‌کند و اطمینان می‌دهد که الکترونیک متصل شده در اثر ولتاژ بیش از حد یا کمتر آسیب نمی‌بیند. همچنین، از آنجایی که یو پی اس های آنلاین به طور مداوم برق متناوب را برای وسایل الکترونیکی متصل تأمین می‌کنند، برخلاف سیستم‌های UPS در حالت آماده به کار و اینتراکتیو خطی، در صورت قطع برق هیچ قطعی وجود ندارد.

انتخاب یک سیستم UPS بر اساس ظرفیت/ زمان اجرا

مهم نیست که چه نوع سیستم UPS ی را خریداری می‌کنید، باید مطمئن شوید که ظرفیت کافی برای پشتیبانی از وات دستگاه‌هایی که به آن وصل می‌کنید و همچنین زمان کارکرد کافی برای خاموش شدن ایمن دارد و برای این کار باید ببینید باتری ۴۲ آمپر یو پی اس که انتخاب کرده‌اید برای شما مناسب است یا نه.

به خاطر داشته باشید که یک یو پی اس هرگز از ظرفیت کامل خود پشتیبانی نمی‌کند و هر چه به ظرفیت نزدیکتر شوید، زمان کارکرد باتری کمتری خواهید داشت. برای مدت زمانی که برای خاموش کردن ایمن دستگاه‌های متصل خود نیاز دارید برنامه‌ریزی کنید و با توجه به اینکه چه مقدار ظرفیت برای سیستم UPS خود نیاز دارید، این را در نظر بگیرید.

میزان فضایی که در اختیار دارید نیز عامل مهمی در هنگام انتخاب یک باتری پشتیبان UPS است. این سه فاکتور شکل اولیه برای سیستم‌های UPS هستند

یو پی اس رومیزی/کامپکت: این یو پی اس ها که به نام یو پی اس های سطح پایین یا بسته نیز شناخته می‌شوند، کوتاه و عریض هستند و می‌توانند روی میز، زیر میز قرار بگیرند یا به راحتی در یک محفظه کوچک قرار گیرند. اگر به دنبال صرفه جویی در فضا و نصب آن به دیوار هستید، اکثر این مدل‌ها دارای شکاف‌های نصب در پشت هستند. برای اطلاع از قیمت باتری یو پی اس و دستگاه UPS به صورت به روز می‌توانید با کارشناسان امداد باتری تماس برقرار کنید.

یو پی اس برج/مینی تاور: این‌ها یو پی اس های بلندتر و باریک‌تر با خروجی‌ها در پشت دستگاه هستند. آن‌ها به صورت عمودی می‌ایستند و می‌توانند روی میز، قفسه یا روی زمین قرار گیرند. می‌توانید یو پی اس های برج خود را در یک قفسه ۲ یا ۴ پستی ذخیره کنید تا از آسیب تصادفی یا قطع برق جلوگیری کنید.

یو پی اس Rackmount: اگر به دنبال یک UPS برای اتاق سرور خود هستید، یک یو پی اس rackmount ممکن است بهترین راه برای صرفه جویی در فضا باشد. این یو پی اس ها برای نصب در محفظه‌های رک سرور استاندارد ۱۹ اینچی در کنار سایر تجهیزات فناوری اطلاعات برای صرفه جویی در فضا هستند. آن‌ها از ۱U تا ۱۴U از فضای قفسه عمودی را اشغال می‌کنند و معمولاً برای پیکربندی افقی طراحی می‌شوند. رک‌های سرور استاندارد ۴۲U هستند که ارتفاع هر واحد (U) ۱.۷۵ اینچ است و یو پی اس‌های رک مونت معمولی در اندازه‌های ۱U، ۲U یا ۴U یافت می‌شوند.

ویژگی‌های ثانویه UPS

چندین ویژگی اضافی UPS وجود دارد که به غیر از ملاحظات اصلی ذکر شده در بالا باید در نظر گرفت. نمایشگرهای LCD برخی از UPS ها دارای صفحه نمایش LCD هستند که شرایط باتری/قدرت را به شما نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا UPS را مستقیماً کنترل کنید. این می‌تواند جایگزین خوبی برای یو پی اس های بدون صفحه نمایش باشد، که اغلب به عنوان یک هشدار بدون نشان دادن مشکل، بوق می‌دهد. برای تهیه باتری ۲۸ آمپر یو پی اس که در سیستم ups خود استفاده می‌کنید می‌توانید روی کمک کارشناسان صبا باتری حساب ویژه‌ای باز کنید.

یو پی اس های سطح بالاتر تمایل دارند هم نظارت محلی و هم از راه دور UPS را ارائه دهند تا بتوانید از طریق یک رابط نرم افزاری با کاربری آسان، بینشی در مورد زمان اجرا، سلامت باتری و سایر عوامل مهم داشته باشید.

ویژگی‌های صرفه جویی در انرژی برخی از باتری‌های پشتیبان UPS دارای گواهی Energy Star هستند و اتلاف انرژی را تا ۵۲ درصد در مقایسه با UPS های فاقد گواهی انرژی Star کاهش می‌دهند. برخی از UPS ها حالت‌های سازگار با محیط زیست یا حالت آماده به کار فعال را ارائه می‌دهند. برای یو پی اس های تعاملی خطی و آنلاین، این حالت‌های صرفه جویی در مصرف انرژی مانند نحوه عملکرد یو پی اس های آفلاین هستند، با اینورتر در حالت آماده به کار تا زمانی که مشکلی در برق وجود داشته باشد.

ما امیدواریم که شما را برای خرید یو پی اس مناسب به طور کافی راهنمایی کرده باشیم، هر سؤال دیگری برای اطلاع از قیمت باتری‌های یو پی اس و حتی قیمت باتری لیفتراک داشته باشید، کارشناسان امداد باتری برای ارائهٔ خدمات به شما آماده‌اند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha