• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۵:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402032112990
  • خبرنگار : 71560

نیک‌بین: مجلس از نظرات کارشناسان برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده می‌کند

نیک‌بین: مجلس از نظرات کارشناسان برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده می‌کند

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است که همه متخصصان و افراد صاحب نظر در این حوزه نقطه نظرات خود را نسبت به لایحه عفاف و حجاب ارائه کرده تا یک قانون جامع و کامل در این حوزه به تصویب برسد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تدوین لایحه حجاب و عفاف در قوه قضائیه و ارسال آن از سوی دولت به مجلس، بیان کرد: لایحه عفاف و حجاب که به مجلس داده شده ضمن اینکه دارای نکات مثبتی است، معایبی نیز دارد و نقطه نظرات مختلفی نسبت به این لایحه وجود دارد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: ما معتقدیم باید از نظرات متخصصین حوزه فرهنگ و افراد صاحب نظر در مسائل اجتماعی برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده شود تا یک قانون جامع و کاملی در این حوزه به تصویب برسد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس تلاش کرد تا دولت، لایحه را پس بگیرد و پس از اعمال اصلاحات دوباره آن را به مجلس تحویل دهد اما دولت این کار را نکرد،‌ تصریح کرد: قطعا مجلس خودش از نظرات صاحبان اندیشه و خرد و متخصصان این حوزه برای بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده خواهد کرد و تلاش خواهیم کرد تا قانونی جامع و کامل در این حوزه در مجلس نهایی شده و به جامعه ارائه شود.

نیک بین تاکید کرد: قطعا هر حوزه ای در کشور نیازمند قانون است و هرچه قانون جامع تر، فاخرتر، دقیق تر و عمیق تر باشد، در حوزه عملیاتی شدن قطعا به بهبود اجتماع کمک خواهد کرد. مجلس نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۲ ۰۷:۲۵

حاج اقا ول کن ... یه سری به اجراییات ثبت و دادگاههای خانواده بزن ببین زنها چکار میکنند بیخود مردا رو دم گاز ندهید... اگه واقعا هدفتون حمایت هست مهریه رو حذف کنید تنام مسائل حجاب وعفاف حله

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۲ ۰۷:۳۱

حجاب وعفاف با این چیزها حل نمیشه حاجی فقط با حذف مهریه میتونید دست کاسبکاران رو قطع کنید وگرنه این قوانین اب تو هاون کوبیدن یا ملت رو میخواهید سر کار بزارید