• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402032113025
  • خبرنگار : 71234

بیگی‌نژاد: آقای قالیباف اجازه مطرح شدن تفحص از اوقاف را بدهید/ قالیباف: من مانع نیستم

بیگی‌نژاد: آقای قالیباف اجازه مطرح شدن تفحص از اوقاف را بدهید/ قالیباف: من مانع نیستم

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی از رییس مجلس خواست که اجازه دهد طرح تحقیق و تفحص از اوقاف در دستور مجلس قرار گیرد که قالیباف در جواب گفت: من مانع نیستم.

به گزارش ایسنا، هادی بیگی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مدت های زیادی است که بحث تحقیق و تفحص از اوقاف مطرح است و شما اجازه مطرح شدن این موضوع را نمی دهید؛ مسئولان زیادی حداقل در حوزه انتخابیه بنده به دلیل عملکرد عده قلیلی مورد اتهام قرار گرفته‌اند لذا اجازه دهید این تحقیق و تفحص جلو رود.

بیگی نژاد ادامه داد: چرا اجازه دهیم به خاطر عملکرد یک درصد، بدبینی نسبت به مسئولان ایجاد شود؟ این درخواست بیش از یک سال است که آماده شده پس فقط بگذارید کار جلو رود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: من مانع تحقیق و تفحص نیستم و حق هم ندارم که مانع آن شوم؛ خواهش می کنم به این موضوع توجه کنید.

قالیباف توضیح داد: به آقای میرمحمدی که این طرح را امضا کرده و پیگیر آن است نیز گفته شده که شهرستان ها و استان های مختلف با موضوع اوقاف درگیر هستند؛ با اوقاف توافقی شده و صورتجلسه هم تنظیم شد. حداقل شخص بنده در این خصوص سه جلسه گذاشتم که آقای میرمحمدی نیز در جریان است، همچنین این موضوع در جلسه سران هم مطرح شد و حتی موضوعات فقهی را پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: هفته قبل مجددا قرار شد موضوع تحقیق و تفحص با اولویت قرار گرفتن موضوعات دیگر، به نوعی دنبال شود. گفتم که اجازه دهید بحث ملی در حوزه این موضوعات را توافق کرده و حل و فصل کنیم و بعد به این موضوعات برسیم که دوستان مخالفت کردند و گفتند چنانچه آن موضوعات حل شود یا نشود، موضوع ما باید پیگیری شود که ما نیز موافقت کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha