• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1402032113131
  • خبرنگار : 71567

در جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی تصویب شد؛

صدور مجوز اجرای ۱۱۴ عنوان دوره آموزش تقاضا محور

صدور مجوز اجرای ۱۱۴ عنوان دوره آموزش تقاضا محور

مجوز اجرای دوره تک درس علمی کاربردی مدیریت استراتژیک برند در استان تهران به همراه مجوز اجرای ۱۱۴ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور دیگر صادر شد.

به گزارش ایسنا، هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت‌کار قائم‌مقام رئیس و معاون آموزشی این دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

دکتر وحید بیگدلی‌راد سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: شرکت‌کنندگان در دوره مدیریت استراتژیک برند به تجزیه و تحلیل و مورد کاوی مثال‌های بسیار موفق برندسازی در سطح جهان پرداخته و اصول، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مدیریت استراتژیک برند را فرا می گیرند.

وی تصریح کرد: در مجموع مجوز اجرای ۱۱۵ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۵۱ واحد متقاضی در ۲۲ استان صادر شد که این دوره‌ها ظرفیت آموزش قریب به ۹ هزار نفر مهارت‌جوی واجد شرایط را دارا است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha