• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402032113575
  • خبرنگار : 50026

مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حال اجراست

مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حال اجراست

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های دولت سیزدهم، طرح‌های زیرساختی مهم استان از جمله مطالعات و مسیریابی خط انتقال آب از دریای عمان در حوزه سرزمینی خراسان جنوبی در حال انجام است.

جواد قناعت، امروز یکشنبه ۲۱ خرداد در دیدار با رئیس، معاونان و پیشکسوتان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: مدیر جهادی کار خود را براساس برنامه و کار جهادی و تیمی دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مدیر جهادی، مدیری است که هم تجربیات گذشته و هم مولفه‌ها و تجربیات روز را مد نظر قرار می‌دهد، تصریح کرد: مدیر جهادی از همه ظرفیت‌ها در راستای توسعه و پیشرفت و حل مشکلات مردم استفاده می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در مدیریت کشور به نیروها و مدیران جهادی نیازمندیم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری باید با ایمان و امید کارها را دنبال کنیم و بیش از هر زمانی به این موضوعات نیاز داریم و باید باور داشته باشیم که کارها شدنی است.

قناعت گفت: با استقرار دولت سیزدهم چرخ توسعه کشور در حال حرکت و تحول است و قوه مجریه از حالت سکون خارج و وارد فضای کار و تلاش شده است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های ارائه شده اقدامات خوبی در بخش کشاورزی استان در دولت سیزدهم رقم خورده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان و برتری آنان به دلیل امپراطوری رسانه‌ای که دارند، گفت: وضعیت کشورهای غربی به مراتب از ما بدتر است و شرایط ما نسبت به وضعیت دشمنان و کشورهای غربی برتر است اما آنها واقعیت‌ها را نمی‌گویند.

وی افزود: تحولات جهانی به سمت ضعیف شدن جبهه استکبار و تقویت جبهه مقاومت است، مردم ما همچنان پای کار نظام و انقلاب هستند در عین حال دشمنان درصدند که روحیه جهادی در کشور ما تضعیف شود.

قناعت بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم خراسان جنوبی اتصال استان به شبکه ریلی سراسری بوده و اجرای این طرح مهم و کلیدی نیز با تامین مالی در دولت سیزدهم در حال رقم خوردن است و تامین اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومان برای کل مسیر ریلی خراسان جنوبی از محل تهاتر نفتی انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه طی یک یا ۲ ماه آینده عملیات اجرایی این طرح مهم با حضور مهمان ویژه و کشوری در استان آغاز می‌شود، افزود: همچنین با اجرای پروژه خط انتقال دشتک - زابل - نهبندان که در هفته‌های آتی آغاز می‌شود، خراسان جنوبی از شرایط انتهای خط گاز بودن، خارج خواهد شد.

قناعت ادامه داد: این اقدام زیرساختی از تکرار بحران‌ سرمای زمستان سال گذشته جلوگیری می‌کند و علاوه بر خط لوله شمال، از جنوب استان (منطقه سیستان و بلوچستان) نیز تغذیه گاز را خواهیم داشت.

وی از آغاز عملیات اجرایی این طرح زیرساختی در تیر امسال با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: اجرای این طرح به طول ۳۰۰ کیلومتر از زابل به سمت نهبندان هشت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha