• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1402032213880
  • منبع : کمیته امداد استان تهران

توزیع مکمل‌های غذایی بین مددجویان کمیته امداد تهران؛ به‌زودی

توزیع مکمل‌های غذایی بین مددجویان کمیته امداد تهران؛ به‌زودی
عکس تزئینی است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۵ هزار و ۲۰۰ مکمل دارویی و تقویتی میان مددجویان دارای بیماری خاص، صعب العلاج، ازکار افتاده و زنان باردار تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش ایسنا، جهانبخش مرادی با اشاره به اجرای طرح ارتقای شاخص‌های بهداشتی، گفت: در قالب این طرح از ابتدای سال جاری ۱۵ هزار و ۲۰۰ عدد مولتی ویتامین میان مددجویان تحت حمایت دارای بیماری خاص و صعب العلاج، نیازمند نگهداری و مادران باردار توزیع شد.

وی افزود: اقلام مکمل توزیع شده شامل بسته‌های ۶۰ عددی مولتی ویتامین بود که به صورت رایگان در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفته است.

مرادی عنوان کرد: این اقلام با همکاری شرکت آدونیس کیش تهیه و ارزش آنها بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: به زودی نیز مکمل‌های غذایی تهیه و میان گروه‌های هدف تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی تأکید کرد: استفاده کنندگان از این مکمل ها باید آنها را در دمای مناسب نگهداری و به تاریخ انقضای آنها توجه کنند.

مرادی با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۵۳ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: تأیید مدارک بیماران خاص و صعب العلاج پس از ثبت درخواست خدمات بیماری در سامانه سها توسط ادارات و سپس تایید نهایی رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، گفت: همچنین با ثبت نام این بیماران در سامانه شهروندی و ارسال مدارک و مستندات بیماری به شماره ۰۹۰۵۱۲۰۴۱۸۲ از طریق اپلیکیشن « بله » پس از تایید و نشان دار شدن از خدمات و تسهیلات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تا ۹۵ درصد هزینه‌های درمانی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان درسال بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha