• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402032213980
  • خبرنگار : 50184

۵ مدال دونده‌های کرمانشاه در مسابقات جام امام رضا(ع)

۵ مدال دونده‌های کرمانشاه در مسابقات جام امام رضا(ع)

ایسنا/کرمانشاه دوومیدانی کاران کرمانشاه در مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) به میزبانی تهران پنج مدال رنگارنگ کسب کردند.

احمد روشن زاده رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه بااشاره به درخشش دوومیدانی کاران کرمانشاهی در این رقابت ها، اظهار کرد: در این رقابت‌ها، سبحان احمدی در دو ماده ۱۵۰۰ و ۸۰۰ متر موفق به کسب دو مدال طلا شد.

وی با بیان اینکه در ماده ۱۵۰۰ علاوه بر مدال طلای سبحان احمدی یک مدال دیگر هم داشتیم، افزود: در این ماده امیر فرزام صفری دیگر دونده کرمانشاهی توانست مدال برنز آن را کسب کند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه بااشاره به دومین حضور حسین کیهانی در رقابت های رسمی پس از چهار سال محرومیت، گفت: این دونده مطرح کرمانشاهی که پیش از این در رقابت های قهرمانی کشور توانسته بود در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع مدال طلا را کسب کند، در این رقابت ها به دلیل مصدومیت به مدال برنز بسنده کرد.

وی در ادامه در خصوص چرایی ناکامی پژمان یارولی دونده مطرح ماده ۸۰۰ متر استان هم گفت: این ورزشکار از چندی پیش دچار مصدومیت شده، برای همین در مسابقات قهرمانی کشور و جام امام رضا(ع) پیش از پایان مسابقات کنار کشید.

روشن زاده از مدال آوری مرتضی ناظمی ورزشکار پرتاب وزنه کرمانشاه در این رقابت ها هم خبرداد و افزود: این ورزشکار کرمانشاهی در رشته پرتاب وزنه در جایگاه  دوم مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) قرار گرفت.

وی در ادامه بابیان اینکه اکثر ورزشکاران کرمانشاهی در قالب تیم های باشگاهی در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، گفت: امسال برای اولین بار یک تیم باشگاهی از کرمانشاه با عنوان ذوب آهن بیستون در این رقابت ها شرکت کرد که در جایگاه هفتم قرار گرفت.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه تاکید کرد: از این تیم انتظار داریم که از ورزشکاران مطرح کرمانشاهی در ترکیب خود برای رقابت های مختلف استفاده کند تا آنها مجبور نشوند برای استان های دیگر مسابقه بدهند.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی کشور در بخش دختران هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه کرمانشاه در رده سنی بزرگسالان در رشته دوومیدانی دختران ورزشکاری ندارد، لذا برای مسابقات پیش رو چهار دونده دختر نوجوان که از استعدادهای خوب استان هستند را به این مسابقات اعزام کردیم.

روشن زاده عنوان کرد: در پایان این رقابت ها، آتوسا آتش بجان در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع توانست در میان حریفان بزرگسال خود در جایگاه سوم قرار گیرد.

وی یادآورشد: سارا کارآزمون در رشته پرتاب وزنه، کوثر قاسمی در ماده ۵۰۰۰ متر و ستایش مرادی در رشته پرتاب دیسک هم به ترتیب در جایگاه های چهارم، پنجم و هشتم قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha