• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402032214105
  • منبع : نمایندگی همدان

آغاز رسمی فعالیت سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان

آغاز رسمی فعالیت  سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان

ایسنا/همدان  سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدان با همراهی اسد رازانی، مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی و محمد امین صالحی نژاد، مدیرکل امور مجلس این نهاد در محل کار خود حضور یافته و فعالیتش را به طور رسمی آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور رئیس سابق، معاونان و مدیران واحد همدان برگزار شد، رازانی بیان کرد: برای اعضای جهاد دانشگاهی لفظ "خانواده" به کار برده می‌شود، خانواده مفهوم گسترده‌ای دارد و افراد با سلایق مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی افزود: جهاد نهادی مقدس است و سر منشاء خیر و برکات بسیاری در زمینه‌های مختلف بوده و واحدهای متنوعی در سراسر کشور دارد.

رازانی خاطرنشان کرد: واحدهای موفق جهاد دانشگاهی آنهایی هستند که محورهای توسعه و پتانسیل‌های استان را به خوبی شناسایی کرده و برنامه‌هایی در این راستا تدوین کرده‌اند، انسجام نیروی انسانی نیز یکی دیگر از معیارهای موفقیت یک واحد است.

وی جهاد دانشگاهی همدان را  نیز موفق ارزیابی کرد و گفت: باید شاخص‌های این واحد ارتقا پیدا کرده و سیر تحولی خود را طی کند.

محمد امین صالحی نژاد، مدیرکل امور مجلس جهاد دانشگاهی نیز گفت: جهاد تفاوت‌هایی با ساختارهای دولتی و وزراتی داشته و چرخش مدیریت و جوانگرایی در آن رعایت می‌شود.

صالحی نژاد تصریح کرد: جابجایی مدیران در جهاد دانشگاهی به معنای کاستی و ضعف نیست و مانند المپیک کار به دست نفر بعدی سپرده می‌شود.

وی اضافه کرد: جهاد باید حضور فعال در دانشگاه داشته باشد و این رابطه به صورت دو طرفه باشد.

علی کلانترنیا، رئیس پیشین جهاد دانشگاهی همدان نیز به تشریح فعالیت‌های سه ساله دوره مسئولیت خود پرداخت و بیان کرد: ساختمان مرکز درمان ناباروری از نظر اعتباری در شرایط مناسبی قرار دارد

وی افزود: دو میلیارد تومان از بنیاد برکت، ۱۰ میلیارد تومان از منابع دولتی برای این پروژه در نظر گرفته شده و پروژه فعالیت خود را دوباره آغاز کرده و برق و موتور خانه در حال فعالیت هستند.

کلانترنیا فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی را بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: این فعالیت‌ها برای جهاد اعتبار ایجاد می‌کند.

مهدی میرزاپور، سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدان نیز گفت: مرکز درمان ناباروری ظرف دو تا سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد و این پروژه محوری در دوره مدیریت جدید است.

وی ادامه داد: حفظ و توسعه ارتباط با دانشگاه‌ها از دیگر برنامه ها در دوره جدید خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha