• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402032214407
  • منبع : نمایندگی همدان

سال طلایی استخرهای همدان با احیا و بهره‌برداری از ۶ استخر

سال طلایی استخرهای همدان با احیا و بهره‌برداری از ۶ استخر

ایسنا/همدان هزینه تعمیرات و نگهداری اماکن ورزشی به مراتب از ساخت و سازهای این مراکز پرهزینه‌تر است و نوع نگرش به این موضوع می‌بایست تخصصی باشد و ردیف بودجه‌های خاصی از سوی وزارت ورزش و جوانان به جهت توجه به این مهم در نظر گرفته شده و مدتی است خانه‌تکانی عظیمی در استخرهای همدان صورت گرفته است.

از آغاز سال جدید تاکنون چهار استخر در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و استخر رنجبرصولتی بهار، چهارشنبه ۲۴ خردادماه به عنوان پنجمین استخر با حضور مسئولان بازگشایی می‌شود و مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تأکید بر اینکه این تعداد به عدد شش می‌رسد نوید روزهای خوبی را برای شناگران و عاشقان استخر و آب‌تنی داد.

چند روز پیش پس از قریب به سه دهه انتظار، پروژه استخر سرپوشیده سردار شهیدسلیمانی در مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد با حضور استاندار همدان و مسئولان افتتاح شد و این اتفاق مبارک در حالی صورت گرفت که طی سالیان گذشته با حضور سلطانی‌فر وزیر اسبق ورزش و جوانان و جهانشیر مدیرکل اسبق اداره کل ورزش و جوانان یک افتتاح کاملاً صوری، نمایشی و دروغین صورت گرفته بود که با تلاش مسئولان وقت اداره کل ورزش و جوانان استان بالأخره این استخر افتتاح شد.

سال طلایی استخرهای همدان با احیا و بهره‌برداری از ۶ استخر

علی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه تمام تلاشمان را برای حفظ و نگهداری از اماکن و تجهیزات ورزشی استان انجام می‌دهیم، اظهار کرد: اماکن ورزشی و تجهیزات آن جزو بیت‌المال است و هزینه‌های بسیاری طی سالیان سال برای ساخت و نگهداری از آن صرف شده و بایستی بهره‌برداران اماکن و سالن‌های ورزشی توجه خاصی به این موضوعات داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای سال جدید در جمع خبرنگاران ورزشی وعده داده بودیم که شش استخر مورد احیا و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و خداراشکر تاکنون توانسته‌ایم استخرهای مریانج، بانوان ملایر، بانوان کبودرآهنگ و شهیدسلیمانی اسدآباد را به بهره‌برداری برسانیم و با استخر بهار و بانوان همدان وعده ما نهایی خواهد شد.

حقیقی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم طی این مدت فضاهای ورزشی آبی با امکانات بالا و مختص بانوان در دو شهرستان ملایر و کبودرآهنگ تأسیس نماییم و این اتفاقات مبارک به طور قطع باعث خوشحالی مردم این شهرستان‌ها خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه شهرستان‌های استان به عنوان بازوان اصلی اداره کل هیچ تفاوتی با مرکز استان ندارند و به طور مداوم از شهرستان‌ها بازدید صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد:«نهضت خدمت به مردم» و احیا و تعمیرات استخرها از آبان ماه سال گذشته آغاز شد و استخر فامنین پس از چند سال بلاتکلیفی در اختیار جوانان این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مهدی عباسی را به عنوان مسئول امور شهرستان‌های اداره کل منصوب کرده‌ایم و پروژه‌های نیمه‌تمام و جدید بسیاری برای بازسازی و هم‌چنین ساخت و افتتاح در شهرستان‌های استان داریم.

حقیقی با اشاره به اینکه استخر رنجبرصولتی بهار به علت تعمیرات داخلی تعطیل شده بود، بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم سقف پوسیده این استخر را تعویض کردیم و با ایجاد تغییرات عظیمی در دکوراسیون این مکان، توانستیم فضای مناسبی جهت آموزش، ورزش و تفریح جوانان فراهم کنیم و انشاالله در هفته جاری این استخر به چرخه فعالیت بازخواهد گشت.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال پیگیری اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور برای افتتاح استخر بانوان بهار نیز هستیم، در ادامه گفت: استخر بانوان همدان که مطالبه اصلی بانوان شهرستان است به مراحل پایانی خود رسیده و انشاالله تا یک ماه آینده این استخر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایسنا، استخرهای بانوان همدان و بانوان کبودرآهنگ به تازگی در استان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته‌اند اما استخرهای مریانج، بانوان ملایر، شهیدسلیمانی اسدآباد و رنجبرصولتی بهار که به دلیل عدم نگهداری صحیح طی سالیان گذشته، مخروبه و بلاتکلیف بوده‌اند با پیگیری و حمایت مسئولان ورزش مدتی است که به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha