• سه‌شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402032314856
  • خبرنگار : 50416

نماینده ملایر در مجلس:

تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در صحن علنی مجلس رأی‌گیری می‌شود

تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در صحن علنی مجلس رأی‌گیری می‌شود

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به درخواست یک ساله خود مبنی بر تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: هفته آینده این موضوع در صحن علنی مجلس مطرح و به رأی گذاشته می شود.

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، به حساسیت مردم ملایر نسبت به موضوع اوقاف اشاره و بیان کرد: این حساسیت ها از سوی مردم مدت ها قبل با بنده مطرح شده بود و مردم توقع داشتند که این مورد پیگیری شود.

بیگی‌نژاد با اشاره به ارجاع درخواست تحقیق و تفحص از اوقاف به هیأت رئیسه مجلس افزود: حدود یک سال است که هیأت رئیسه این موضوع را نگه داشته و اجازه نمی دهد در صحن مطرح شود و کار جلو رود.

وی واگذاری زمین به افراد مختلف به ویژه در شهرستان ملایر را یکی از مسائل و نگرانی ها در رابطه با این موضوع دانست و گفت: اینکه این شایعات تا چه حد درست یا غلط است را نمی دانیم اما با اداره اوقاف شهرستان در مورد این شایعات مکاتبه کردم تا درست یا غلط بودن آنها روشن شود اما نامه را پاسخ ندادند.

بیگی‌نژاد با اشاره به طرح این موضوع در جلسه علنی مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان زیادی حداقل در حوزه انتخابیه بنده مورد اتهام قرار گرفتند پس باید اجازه تحقیق و تفحص داده شود. ممکن است یک یا دو نفر هم خطا کرده باشند اما نباید به علت خطای چند نفر، نسبت به همه بدبینی ایجاد شود و راهش شفاف سازی  و اطلاع رسانی به مردم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه چرا باید اجازه دهیم به خاطر عملکرد یک درصد، بدبینی نسبت به مسئولان ایجاد شود؟ مطرح کرد: حتی ممکن است فرد از قانون استفاده به نفع کرده باشد که با تحقیق و تفحص موضوع روشن خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته آینده این موضوع در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد، گفت: اگر نمایندگان به موضوع رأی دهند، هیأت تحقیق و تفحص بررسی های لازم را انجام داده و نتیجه به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha