• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1402032415487
  • خبرنگار : 71667

مدیرعامل آبفای تهران اعلام کرد

از امروز صبح در هیچ نقطه‌ای از تهران قطعی آب نداریم/ آب پایدار و با کیفیت در شبکه توزیع

از امروز صبح در هیچ نقطه‌ای از تهران قطعی آب نداریم/ آب پایدار و با کیفیت در شبکه توزیع

مدیرعامل آبفای تهران با اشاره به قطعی و نوسان فشار آب در برخی از مناطق طی روزهای گذشته گفت: به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود برطرف می‌شود و اگر موردی هم بعضی از شهروندان داشته باشند با ۱۲۲ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، محسن اردکانی - مدیرعامل آبفای تهران - اظهار کرد: الان خوشبختانه با توجه به اینکه فرآیند تصفیه آب بعد از اینکه انتقال آب به شهر تهران صورت گرفته و ساعاتی را طول می‌کشد، این فرآیند در حال حاضر طی شده و امروز صبح خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای از شهر قطعی آب نداریم.

وی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی افزود: به مرور این نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود انشاالله برطرف می‌شود و اگر موردی هم بعضی از شهروندان داشته باشند با ۱۲۲ تماس بگیرند و در خدمتشان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام اینکه امروز فشار شبکه توزیع آب تمامی مناطق تهران به حالت معمول باز می‌گردد، گفت: آب پایدار و با کیفیت در شبکه توزیع آب تهران برقرار است.

اردکانی افزود: آب شرب شبکه آبرسانی تهران از بالاترین استانداردهای ملی و جهانی بهره می‌برد و علاوه بر آزمایشگاه‌های تخصصی مرجع این شرکت، کیفیت آب شرب شهروندان به صورت مداوم و مستمر از طریق وزارت بهداشت پایش می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران با استفاده از هفت تصفیه‌خانه بزرگ و مدرن، شبکه آبرسانی تهران را پشتیبانی می‌کند و بحمدالله حادثه بزرگ انسداد رودخانه کرج در جاده چالوس برطرف و آب پایدار و سالم و استاندارد در شبکه جاری است و تا پایان امروز فشار شبکه عادی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۴ ۱۰:۰۰

. آب ما امروز ساعت ۷ و نیم صبح برای چندمین روز متوالی قطع شد و یه چیکه آب هم از شیرهای آب نمیاد، تازه طبقه زیر همکف هستیم !!! .

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۴ ۱۰:۳۹

خب پس الان تو فرحزاد چرا اب قطعه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۴ ۱۱:۰۷

.. ما هنوز اب نداریم منطقه بهجت اباد و 122از سیستم خارج شده و جواب نمی ده قدیما خبرنگارها پیگیر کار مردم بودند.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۴ ۱۱:۳۱

از روز جمعه تا ظهر چهارشنبه (هم اکنون) آب منطقه توحید و ستارخان فقط تا پارکینگ منزل میاد و اصلاً فشار نداره که حتی به طبقه اول برسه!!. کسانی که در آپارتمان 4 طبقه تک واحدی بودند و طی 60 سال گذشته نیازی به نصب پمپ نداشتند 5 روز متوالی هست که نمیتونن حمام کنن یا از ماشین لباسشویی استفاده کنن و تنها راه نصب منبع و پمپ هست که هماهنگی انجام این کار و تهیه تجهیزات کار زمانبری است

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۷ ۱۵:۴۹

اقای محترم یه سر بیا اداره های آب منطقه ببین چه خبره !!!! اب منطقه ما که میدان جمهوری هستیم درست 8 روزه که قطع هر چقدر هم مراجعه کردیم خدمت همکاراتون میگن سد کرج لوله اش اسیب دیده بهونه میارن