• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402032415732

رئیس جهاددانشگاهی فارس:

جهاددانشگاهی در استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان پیشگام است

جهاددانشگاهی در استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان پیشگام است

ایسنا/فارس رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این نهاد در عرصه استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان پیشگام است، گفت: جهاددانشگاهی همواره تلاش می‌کند تا جهت رفع نیازهای روز جامعه گام بردارد و در این راه از ظرفیت دانش بنیان استفاده می‌کند.

گردهمایی آموزشی کارشناسان فنی بانک خون بند ناف شرکت بن‌یاخته‌های رویان به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

در این گردهمایی یک روزه ۵۰ نفر از مسئولان فنی بانک خون بند ناف از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان و بوشهر حضور داشتند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس در مراسم افتتاحیه این گردهمایی، گفت: خوشبختانه، جهاددانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای برآمده از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در زمینه استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان پیشتاز بوده است.

امیرحسین استقلال خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی همواره تلاش می‌کند تا در مسیر رفع نیازهای روز جامعه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و بومی گام بردارد و در این راه از همه پتانسیل‌های دانش‌بنیانی بهره‌ می‌برد.

او، پیشرفت علم با استفاده از توان و ظرفیت نخبگان کشور را از یکی از اهداف متعالی جهاددانشگاهی برشمرد و افزود: این نهاد همواره اهتمام ویژه‌ای به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به خصوص در عرصه علم و تکنولوژی دارد.

در ادامه این مراسم هادی جوشقانی، مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان و دکتر معصومه نوری، مسئول تحقیقات شرکت بن‌یاخته‌های رویان و همچنین دکتر محبی و دکتر خوش‌اخلاق مباحثی را در خصوص آخرین فعالیت این شرکت مطرح کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha