• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402032415819
  • خبرنگار : 50295

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

کار احزاب، کمک به دولت است

کار احزاب، کمک به دولت است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: حزب موتلفه اسلامی هیچ حرکت، تصمیم جدی و عملیاتی را بدون هماهنگی با امام رضوان‌الله نداشتند.

آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز (۲۴ خردادماه) در مراسم بزرگداشت شهدای موتلفه اسلامی، اظهار کرد: رمز موفقیت این مجموعه یعنی حزب موتلفه اسلامی از زمان شروع به کار خود، ولایت‌مداری بوده است. کار احزاب، کمک به دولت است.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی هیچ حرکت، تصمیم جدی و عملیاتی را بدون هماهنگی با امام رضوان‌الله نداشتند و هیچ گامی بدون فرمان ایشان برنداشتند؛ این اقدام یکی از رموز اصلی موفقیت این حزب بوده است که شاخص را رها نکردند.

در ادامه مراسم دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز بیان کرد: موتلفه نباید در یک حزب سیاسی خلاصه شود، در این دوره آقای رئیسی کارها مهمی کرده ولی اقدامات انجام شده در مسئله معیشت مردم قابل قبول نیست.

اسدالله بادامچیان با بیان اینکه اولین کار ما کمک به دولت است، ادامه داد: با ارائه راهکار و پیگیری می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، همه مراجع و روحانیان در نگاه به موتلفه نگاه مطمئنی دارند، حزب موتلفه یعنی یک حزب مردمی و هرچقدر کارتان گسترش یابد موفق هستیم و این گسترش باید از طریق مردم توسعه یابد.

این مسئول تصریح کرد: در این انتخابات دچار تکثر هستیم و در این دوره رقابت زیاد است که این رقابت باید سالم و همراه با اخلاق باشد.

در ادامه مراسم دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی بنا دارد محور وحدت در زنجان باشد و در این راستا تلاش می‌کند. همچنین با توجه به اینکه حداکثر مشارکت در انتخابات قبلی نیز مدنطر بود و صورت گرفت، در انتخابات ۱۴۰۲ هم بنا بر این است که زمینه مشارکت حداکثری را در کشور و استان ایجاد کنیم.

رضا رحیم‌پور با اشاره به برگزاری گرامی‌داشت شهدای موتلفه اسلامی در زنجان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد برگزاری دومین دوره گرامی‌داشت شهدای موتلفه در استان زنجان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha