• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402032516230
  • منبع : بازار

خرید تشک رویال اصل و هر آنچه باید بدانید!

خرید تشک رویال اصل و هر آنچه باید بدانید!

خرید تشک رویال اصل به‌ دلیل استانداردهایی که دارد برای همه افراد در تمام سنین مناسب است. ضمناً این برند تشک‌ها را در انواع مختلفی تولید می‌کند تا افراد با سلیقه متفاوت بتوانند از آنها استفاده کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از تشک رویال، همه ما در طول روز فعالیت‌های مختلف و حتی سنگینی انجام می‌دهیم و بهتر است در زمان استراحت از محصولاتی استفاده کنیم که کم‌ترین فشار را بر ستون فقرات و دیگر نقاط بدن وارد کنند.

تشک رویال با ویژگی‌ها و مدل‌های متنوعی که دارد توانسته است نیازهای مشتریان را به‌ طور کامل برطرف کند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تشک رویال چه ویژگی‌هایی دارد؟

قبل از خرید تشک طبی رویال بهتر است ویژگی‌های آن را بدانیم تا دیگر هیچ نگرانی بابت انتخاب خود نداشته باشیم. تشک رویال صادراتی دارای خصوصیات منحصربه‌فردی است که باعث شده افراد زیادی نسبت به خرید و استفاده از آن مشتاق شوند.

استفاده از متریال عالی و با کیفیت وارداتی همچنین دارا بودن این تشک به نمادهای ISO22000 و TUVCert می‌تواند اولین دلیل انتخاب ما در خرید تشک رویال و زیرمجموعه صادراتی آن به نام تشک زایس باشد. این برند تمام تلاش خود را در استفاده از دانش اروپایی به‌ کار گرفته تا بهترین محصولات را به بازار عرضه کند.
 

خرید تشک رویال اصل و هر آنچه باید بدانید!

تنوع بالا در تشک‌های رویال

تشک‌های طبی رویال در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند تا افراد بر اساس سلیقه یا نیازهای خود بتوانند نوع مناسبی را خریداری کنند. این تنوع شامل مدل‌های جدید تشک مانند تشک زایس نیز می‌شود. تشک زایس زیرمجموعه صادراتی شرکت رویال است که از استانداردهای روز اروپا برای تولید آن استفاده شده است.

انواع تشک رویال

یکی از مشخصات اساسی تشک که باعث ایجاد تفاوت در انواع آن می‌شود نوع فنری است که در تشک تعبیه شده، پس در ادامه ویژگی تشک‌ها را از نظر نوع فنر یا بدون فنر بررسی می‌کنیم.

تشک فنرمتصل رویال

در تشک‌های فنرمتصل نیروی ناشی از وزن به‌ خوبی کنترل شده و فشار وزن به‌ طور ملایم و آرام به سمت فرد بازمی‌گردد. در ساخت این نوع تشک از فنرهای بونل‌ استفاده می‌شود که سختی بالایی دارند. پایداری مناسب به‌ دلیل ساختار یکپارچه فنرهایی که در محصولات بونل استفاده می‌شود، دیده شده و همچنین این تشک‌ها می‌توانند وزن را به‌ خوبی توزیع کنند.

برای اینکه لرزش و کشش در تشک‌های فنرمتصل کمتر شود یا از بین برود از لایه‌های فوم تزریقی یا اسفنج در تولید آنها استفاده می‌کنند.

تشک فنرپاکتی رویال

قیمت تشک رویال اصل در مدل‌ فنرپاکتی نسبت به فنرمتصل بیشتر است. از ویژگی‌های تشک فنرپاکتی می‌توان به عدم انتقال لرزش و صدا اشاره کرد.

تشک‌های طبی اسفنجی رویال

تشک رویال اصل در مدل‌های بدون فنر واسفنجی نیز تولید می‌شود. در اصطلاح به این تشک طبی، ارتوپدیک نیز می‌گویند و معمولاً از درجه سختی بالایی برخوردار هستند. این تشک ارتوپدیک با درجه سختی‌های مختلف تولید شده که معمولاً هر کدام تحمل وزن مختلفی دارند.

برای خرید تشک رویال اصل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تشک رویال اصل دارای نام تجاری ثبت شده بوده و تمامی تشک‌های رویال اصلی دارای شناسنامه در کناره‌های تشک هستند، نام محصول و سال‌های ضمانت روی شناسنامه درج شده و هولوگرام طلایی با QRCode مخصوص روی آن درج شده، همچنین تشک رویال اصلی حتماً کارت گارانتی سریال‌ نامبردار دارد که شما پس از خرید می‌توانید شماره سریال را برای فعال‌سازی گارانتی در سایت رسمی رویال به نام خود با شماره فاکتور دریافت شده، ثبت کنید.

قیمت تشک رویال اصل

قیمت تشک رویال با توجه به خصوصیات، اسفنج، ضخامت، نوع فنر و مواردی از این قبیل مشخص می‌شود. اینکه شما تشک را از کدام فروشگاه تهیه ‌کنید نیز در قیمت نهایی آن تأثیرگذار است. با انتخاب نمایندگی رسمی فروش تشک رویال، معمولاً هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابند.

خرید تشک طبی رویال از فروشگاه اینترنتی تشک رویال (تشک آنلاین)

خرید تشک رویال اصل از سایت تشک آنلاین تنها نماینده رسمی آنلاین شرکت رویال راهکاری است که با استفاده از آن علاوه‌بر پرداخت هزینه کمتر، نسبت به اصالت و ضمانت کالا اطمینان خواهید داشت. این نمایندگی، محصولات را مستقیماً از درب کارخانه برای مشتری ارسال کرده و شما با انتخاب این مجموعه از تمام مزایای تشک رویال اصل و ضمانت آن بهره‌مند خواهید شد.

جمع‌بندی

بهتر است برای خرید تشک اولین فاکتور خود را قیمت تشک رویال اصل در نظر نگیرید؛ چرا که محصولات تولید شده توسط این برند کیفیت بالایی دارند و خیال شما را بابت استفاده طولانی مدت راحت می‌کند.

تشک‌های رویال در مدل‌های فنرمتصل، فنر پاکتی و بدون فنرطبی تولید می‌شوند که هر فرد با توجه به سلیقه یا آسیب‌های ستون فقرات می‌تواند گزینه مناسبی را انتخاب کند.

با خرید تشک رویال اصل از سایت تشک آنلاین تنها نماینده رسمی آنلاین شرکت رویال، دیگر لازم نیست نگرانی بابت کیفیت یا گارانتی محصول داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha