• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402032516409
  • خبرنگار : 71420

نتیجه نظرسنجی ایسنا

هواداران استقلال مربی خارجی می‌خواهند یا ایرانی؟

هواداران استقلال مربی خارجی می‌خواهند یا ایرانی؟

در پایان یک نظرسنجی انجام شده در سایت و کانال‌های ورزشی ایسنا در تلگرام و روبیکا، مشخص شد که بیشتر مخاطبان ایسنا ترجیح می‌دهند مربی بعدی تیم فوتبال استقلال، ایرانی باشد.

به گزارش ایسنا، پس از ناکامی استقلال در فتح جام حذفی و با توجه به اینکه آبی‌پوشان رقابت قهرمانی در لیگ برتر را نیز به رقیب دیرینه قرمزپوش خود باخته بودند، ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شد تا اکنون مدیران این تیم تهرانی به دنبال جانشینی برای سرمربی پرتغالی باشند.

دیروز (چهارشنبه) خوان رامون لوپس کارو، سرمربی سال‌های دور رئال مادرید و تیم ملی جوانان اسپانیا به ایران آمد و با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مذاکره کرد اما همچنان مدیران استقلال تاکید دارند که گزینه‌هایشان شامل مربیان خارجی دیگر و همچنین مربیان ایرانی است.

خبرگزاری دانشجویان ایران در همین راستا از مخاطبان خود پرسید که به نظر آنها «مربی بعدی استقلال بهتر است ایرانی باشد یا خارجی؟» طبیعی است که تمام پاسخ‌دهندگان به این پرسش، هوادار استقلال نباشند اما در حالت کلی می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که حاصل جمع آرای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده نظر هواداران استقلال باشد.

نتیجه نظرسنجی در سایت ایسنا

هواداران استقلال مربی خارجی می‌خواهند یا ایرانی؟

در نظرسنجی انجام شده در سایت ایسنا با عنوان «به نظر شما کدام گزینه برای هدایت استقلال مناسب است؟» ۶۱ درصد افراد رای به مربی ایرانی دادند و نظر ۳۹ درصد مخاطبان عقد قرارداد با یک مربی خارجی بود.

نتیجه نظرسنجی در نسخه موبایلی سایت ایسنا

هواداران استقلال مربی خارجی می‌خواهند یا ایرانی؟

در نظرسنجی صورت گرفته در نسخه موبایلی سایت ایسنا با عنوان «به نظر شما کدام گزینه برای هدایت استقلال مناسب است؟» نیز اکثریت با طرفداران مربی ایرانی بود. ۶۲.۳ درصد به مربی ایرانی رای دادند و ۳۷.۷ درصد موافق مربی خارجی بودند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی ایسنا در تلگرام

هواداران استقلال مربی خارجی می‌خواهند یا ایرانی؟

مخاطبان کانال ورزشی ایسنا در تلگرام بیش از کاربران سایت این خبرگزاری با مربی ایرانی موافق‌اند؛ ۶۸ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام با عنوان «به نظر شما کدام گزینه برای هدایت استقلال مناسب است؟» به مربی ایرانی رای دادند و تنها ۳۲ درصد آنها با آمدن مربی خارجی به جای ساپینتو موافق هستند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی ایسنا در روبیکا

هواداران استقلال مربی خارجی می‌خواهند یا ایرانی؟

در کانال ورزشی ایسنا در روبیکا نیز یک نظرسنجی با عنوان «به نظر شما کدام گزینه برای هدایت استقلال مناسب است؟» صورت پذیرفت که اینجا نیز در بر همان پاشنه قبلی می‌چرخید و مربی ایرانی طرفدار بیشتری داشت. این بار ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان به سپردن استقلال به سرمربی ایرانی رای دادند و فقط ۳۰ درصد آنها ترجیح می‌دهند که استقلال باز هم به یک مربی خارجی اعتماد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۵ ۱۶:۱۰

من مربی خارجی را علامت میزدم ولی ثبت نمیشد تا مربی ایرانی زدم فورا ثبت شد کاملا متوجه شدم نظر سنجی یعنی چه

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۶ ۰۰:۱۱

فقط جوادنکونام هنوزدرس عبرت نشده ازمربی خارجی چقدرساده هستیداگراین مربی خارجی خوب بود نمیگذاشتن بیاد