• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402032516524
  • منبع : جهاد دانشگاهی

کارآفرینی اجتماعی رویکرد نوین سازمان تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی

کارآفرینی اجتماعی رویکرد نوین سازمان تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی
عکس دریافتی

سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی در رابطه با رویکرد جدید این سازمان گفت: کارآفرینی اجتماعی از رویکردهای نوین سازمان تجاری‌سازی به عنوان انجام مسئولیت اجتماعی در راستای محرومیت زدایی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان است.

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود ابراهیمی، معاون رییس جهاد دانشگاهی و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی امروز، پنجشنبه ۲۵ خردادماه در حاشیه نمایشگاه آبادایران و غرفه این نهاد در رابطه با هدف از حضور در این نمایشگاه گفت: در راستای راهبردهای جدید جها ددانشگاهی و تاکید رییس این نهاد بر انجام مأموریت‌های ملی، سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان در نمایشگاه آبادیران حضور پیدا کرد است.

وی در ادامه با اشاره به فضای غرفه جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه با متراژ ۱۵۰ متر مربع ۲۵ مجموعه از جهاد دانشگاهی شامل پژوهشکده واحدهای استانی، واحدهای فناور زیرمجموعه پارک‌های کرمانشاه و علوم و فناوری‌های نرم و سایر مراکز رشد عمدتا در حوزه های سلامت و کشاورزی حضور دارند.

سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در رابطه با رویکرد جدید این سازمان گفت: کارآفرینی اجتماعی از رویکردهای نوین سازمان تجاری سازی به عنوان انجام مسئولیت اجتماعی در راستای محرومیت‌زدایی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان است.

وی ادامه داد: در این خصوص ایجاد شبکه نوآوری های مردمی در دستور کار قرار دارد و جهاد دانشگاهی آماده همکاری با نهادهای ذیربط مانند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ... است.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با مشارکت "بنیاد مستضعان"، "کمیته امداد امام خمینی" و "ستاد اجرایی فرمان امام (ره)" با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از ۲۳ خرداد ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده و تا امروز، ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha