• جمعه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402032616693
  • خبرنگار : 71460

بی‌اطلاعی ستاره پرتغالی از آینده خود

بی‌اطلاعی ستاره پرتغالی از آینده خود

برناردو سیلوا گفت که هنوز مقصد آینده خود را نمی‌داند و روی بازی‌های آتی با تیم ملی پرتغال تمرکز زیادی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رکورد،  برناردو سیلوا در فصلی که گذشت یکی از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان منچستر سیتی بود. این بازیکن پرتغالی سهم بسزایی در قهرمانی ستیزن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره و البته جام حذفی انگلیس داشت.

پاری سن ژرمن سخت به دنبال جذب سیلوا است و خود این بازیکن هم برای بازگشت به لیگ فرانسه ابراز علاقه نشان داده است اما با منچستر سیتی تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.

برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بوسنی در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ صحبت کرد و گفت: هنوز از آینده خود اطلاعی ندارم، خیلی صادقانه می‌گویم. در آینده نزدیک خواهیم دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید

پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، سیلوا گفت که رویای زیادی برای قهرمانی در جام جهانی یا قهرمانی اروپا با پرتغال دارد و قول داد که برای رسیدن به آن تلاش کند.

این بازیکن ۲۸ ساله یکی از ستاره های بزرگ تیم ملی پرتغال با سرمربیگری روبرتو مارتینس است و گفت که اولین ارتباط و دیدارش با سرمربی اسپانیایی خیلی خوب پیش رفت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: سخت‌ترین کار غلبه بر ناامیدی بعد از جام جهانی قطر ۲۰۲۲ بود. در اولین جلسه تمرینی بعد از جام، مارتینس خیلی تلاش کرد نشاط و شادی را در تمرین حکم فرما کند و موفق بود. در کل شرایط ما زیر نظر او خیلی خوب پیش می‌رود. الان باید روی بوسنی تمرکز کنیم. بوسنی و هرزگوین، یک تیم بسیار فیزیکی است که ورود به سیستم دفاعی آنها کار آسانی نخواهد بود.

پرتغال پس از بازی مقابل بوسنی و هرزگوین به ریکیاویک می‌رود تا سه شنبه هفته آینده به مصاف ایسلند برود.

سیلوا در سال ۲۰۱۷ با ۵۰ میلیون یورو از موناکو به منچستر سیتی پیوست و بعد از درخشش در این تیم قراردادش تا سال ۲۰۲۵ تمدید شد.

تابستان سال قبل بارسلونا هم علاقه زیادی برای جذب سیلوا داشت اما پپ گواردیولا اجازه جدایی را به این بازیکن نداد و درخشش او در فصل جاری ثابت کرد که چرا پپ تا این اندازه به او اعتقاد دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha