• جمعه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402032616860
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه رشت عنوان کرد

نگرانی و افسردگی دشمنان از سفرهای رئیس جمهور به کشورهای دنیا

نگرانی و افسردگی دشمنان از سفرهای رئیس جمهور به کشورهای دنیا

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با اشاره به ترس و نگرانی غرب‌باوران داخلی نسبت به موشک فتاح، خاطرنشان کرد: ایالات متحده و صهیونیست‌ها از سفرهای پی در پی رئیس جمهور کشورمان به سایر کشورها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نگران و افسرده هستند.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز هیچ نقطه‌ای از زمین نیست که نگاهش به جمهوری اسلامی نباشد و شهید سلیمانی ما به تمام ژنرال‌های دنیا می‌ارزید.

وی با بیان اینکه در سایه رهبری و مدیریت‌های الهی امامین انقلاب و خون شهیدان، امروز عزتمندی جمهوری اسلامی بر همه ملت‌ها سایه افکنده است افزود: دشمن همچنان برای القاء ناکارآمدی نظام اسلامی تلاش می‌کند و به دنبال تزریق ناامیدی به جامعه ماست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به قدرت علمی جمهوری اسلامی، تاکید کرد: توسعه صنعت هسته‌ای در هر کشوری باعث ایجاد قدرت بازدارندگی می شود و در عرصه های پزشکی، کشاورزی، محیط ‌زیست و هوافضا اثرات مفید خواهد داشت لذا دشمنان مخالف موفقیت ایران در این عرصه هستند، اما جوانان ما همواره استعداد خارق‌العاده و تخصص علمی خود را به رخ جهانیان می کشانند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت‌های پوشالی جهانی، منطقی نابخردانه و غیرعقلانی دارند گفت: جمهوری اسلامی روز به روز رشد می کند، اما دشمن می‌خواهد این رشد و توسعه را کم‌ارزش جلوه دهد؛ موشک فتاح که اخیراً رونمایی شد یک افتخار بزرگ بود اما بعضی‌ها نمی‌خواهند این افتخارات را بپذیرند.

وی با اشاره به ترس و نگرانی غرب‌باوران داخلی نسبت به موشک فتاح، خاطرنشان کرد: ایالات متحده و صهیونیست‌ها از سفرهای پی در پی رئیس جمهور کشورمان به سایر کشورها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نگران و افسرده هستند و برخی از غرب باوران داخلی نیز با آنها هم صدا شده اند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه استعمارگران با برخورداری از غول‌های فرهنگی و رسانه ای، عده‌ای را غرب‌باور کردند ادامه داد: این عده‌ هنوز فریفته استعمارگران هستند و فکر می‌کنند آنها باید بر ما سروری کنند در حالی که سروری برای ملت‌های مقاوم است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، ایرانیان همواره مردمانی غیور، قدرتمند، مقاوم، فرهیخته، اهل علم و دانش و هنرمند بوده‌اند عنوان کرد: ایران سرزمین شیرمردان و شیرزنان است، اما بعد از جنگ جهانی دوم، قدرت‌های سلطه به رهبری ایالات متحده همواره تلاش کردند که این بخش نورانی از جغرافیای زمین یعنی ایران را تحقیر کنند زیرا می‌دانستند این نقطه می‌تواند کاری کند که جلوی رشد قدرت‌های شوم سلطه را بگیرد.

امام جمعه رشت با تسلیت ۲۹ خرداد سالروز شهادت امام جواد(ع) تصریح کرد: پذیرش ولایت امام جواد(ع)، آثار و برکات فراوانی دارد و سبب می‌شود که خداوند انسان را صاحب درجات در روز قیامت کند و گناهانش را تبدیل به حسنات کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha