• جمعه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402032616868
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

جهاد تبیین، راهبرد مقابله با تبلیغات دشمن است

جهاد تبیین، راهبرد مقابله با تبلیغات دشمن است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: با جهاد تبیین جلوی دشمنانی بایستیم که از طریق تبلیغات مذبوحانه و فضای مجازی سم‌پاشی می‌کنند.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امروز ۲۶ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند بیان کرد: حج مسئله کلیدی و راهبردی در اسلام است.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر دوری از نگاه ظاهری به حج، اظهار کرد: روح حج پیوند با ولایت و امامت است که اگر کسی با امام پیوند برقرار کند حاجی می‌شود.

رحیم آبادی افزود: حاجی دو وظیفه دارد یکی اینکه دور کعبه طواف کند و یکی اینکه دور امام بچرخد و اعلام آمادگی و عمل ولایتمدارانه کند.

وی با توصیه به لزوم مطالعه دستاوردهای و نعمت‌های نظام مقدس اسلامی و انقلاب، تصریح کرد: خلاصه‌ای از این نعمت‌ها و دستاوردها در کتاب صعود چهل ساله و کتاب شش محور جهاد تبیین توسط اندیشکده راهبردی سعداء جمع‌آوری شده که خواندن آن بر هر کدام از ما واجب است تا به دستاوردهای انقلاب مسلط شویم و با جهاد تبیین جلوی دشمنانی بایستیم که از طریق تبلیغات مذبوحانه و فضای مجازی سم‌پاشی می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: خداوند ملت ایران را بر اساس سنت و توقع و احساس تکلیف دوست دارد چراکه می‌داند که قوم سلمان فارسی می‌خواهند پرچم والای اسلام ناب محمدی را جهانی کنند.

وی با بیان ضرورت تبیین نعمت‌های نظام اسلامی، ادامه داد: در جهاد تبیین برای مقابله با تهاجم بی‌رحمانه دشمنان، همگان مسئولیت دارند با بیان حقایق و نعمت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه امیدآفرینی کنند.

رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه ملت ایران با قیام خود نظام سلطه و استکبار را بر زمین انداخت و نظام الهی و اسلامی را در چارچوب جمهوری اسلامی آورد. و مشکلات آن زیاد است و روز به روز کم می‌شود و به سمت حاکمیت و عدالت مطلق پیش می‌رود، بیان کرد: اگر تنها مشکلات عرصه اقتصادی را دیده و از بقیه دستاوردها و نعمت‌ها غفلت کنیم باید جوابگوی خداوند باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پس از شناخت وظایف خود باید اقدام کنیم و جهاد تببین یک فریضه قطعی و فوری است، افزود: از دولتمردان به ویژه مسئولان نظارتی انتظار است با تدابیر هوشمندانه و عمیق و دقیق جلوی غفلت‌ها و سستی‌ها و درب‌های باز که از لابه لای آن عناصر معلوم الحال جریان ضدانقلاب وارد برخی از مسئولیت‌ها می‌شوند را بگیرید.

رحیم آبادی با ببان اینکه برای رفع غم از عالم و وصول به همه نعمت‌های مادی و معنوی به نسخه انحصاری پیوند امام و امت و تشکیل حاکمیت محمد و آل محمد نیاز داریم، گفت: باید معرفت به امام عصر را در عرفه‌های هر روز از خداوند بخواهیم و هر روز خدا در نماز ما را به حج می‌فرستد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha