• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402032716961
  • خبرنگار : 50227

رئیس اتاق بازرگانی اهواز:

اعمال محدودیت‌های مصرف برق نباید به تولید آسیب وارد کند

اعمال محدودیت‌های مصرف برق نباید به تولید آسیب وارد کند

ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با بیان اینکه تصمیم گیران حوزه صنعت برق شرایط پایداری را برای تولید و مصرف برق مورد نیاز بخش تولید فراهم کنند، گفت: نباید اعمال محدودیت های مصرف برق به تولید آسیب وارد کند.

محمد جواد امانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار ‌کرد: اعمال مدیریت مصرف برق در خوزستان و محدودیت مصرف در تابستان باید به شکلی باشد که واحدهای تولیدی با مشکلات در تولید و ضرر و زیان در این زمینه مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه متولیان تامین برق و برنامه ریزان باید در تصمیم گیری ها موضوع تولید را نیز مورد توجه قرارر دهند، افزود: نباید اعمال محدودیت های مصرف برق برای صنایع و واحدهای تولیدی به شکلی باشد که تولید آسیب ببیند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: واحدهای تولیدی وقتی قرارداد کاری با بخشی امضا می کنند باید تولیدات خود را در زمان مشخص تحویل دهند اما اعمال محدودیت های برق می تواند این واحدها را با مشکلات جدی مواجه کند و آن ها با ضرر و زیان مواجه شوند.

امانی عنوان کرد: در این زمینه با توجه به اینکه سال گذشته نیز محدودیت هایی در مصرف برق صنایع و واحدهای تولیدی در استان اعمال شد، در برخی موارد واحدهای تولیدی نتوانستند مطابق با قراردادهای منعقد شده، محصولات خود را تولید کنند.

وی ادامه داد: اینکه یک واحد تولیدی نتواند به تعهدات تولید خود در زمان مقرر عمل کند، با ضرر و زیان مواجه می شود که می تواند این مساله باعث کاهش نیروی انسانی نیز شود. در این زمینه انتظار داریم تا تصمیم گیران حوزه صنعت برق شرایط پایداری را برای تولید و مصرف برق مورد نیاز بخش تولید فراهم کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز خاطرنشان کرد: سال گذشته خاموشی برنامه ریزی شده زیادی به صنایع و واحدهای تولیدی استان تحمیل شد اما امسال امیدواریم در این خصوص از راهکارهای کاربردی تری استفاده شود تا صنایع با مشکلات کمتری مواجه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha